اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۱ ثبت شده است

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛محمد علی دلاور نماینده درگز درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به وعده رییس جمهور درسفر استانی خود به این منطقه،به اعتدال گفت:صحبتی که آقای احمدی نژاد درباره انتقال آب زد و وعده ای که به مردم داد ، باید قبل از گفتن مورد تحقیق قرار می گرفت؛ قبلا ما طرح انتقال آب از آمو دریا را داشته ایم که کانال قره قوم آب را از آمو دریا به سمت ترکمنستان هدایت می کرد و این طرح هم به نوعی از این طرح نشات گرفته است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به وعده دولت در سال جاری برای انتقال آب دریای خزر به مناطق مرکزی ایران اشاره کرد و گفت:باید به این کارها با دید کارشناسی نگاه شود؛صحبت اینکه آب تاجیکستان را به ایران بیاوریم ، دریای خزر را به سمنان ببریم و آب دریای عمان را به سمت جنوب بیائریم چگونه عملی خواهد شد ؟!این وعده ها در حد حرف است.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد:آقایان قبل بیان اینگونه طرح ها ، ببینند بودجه و تکنولوژی در کشور درچه حدی است؛این وعده ها تنها درحد حرف است و خوب است بگویند که با کدام تکنولوژی قرار است این کار صورت بگیرد!
دلاور خاطرنشان کرد:اینگونه وعده ها و این حرف ها فقط توقع مردم را بالا می برد و آرزو برای مردم ایجاد می کند،دادن اینگونه وعده ها درست نیست؛بیایند و بگویند کی و چگونه قرار است این طرح را اجرا کنند.
وی افزود:به جای وعده های غیرعملی بیایید و کارهای عملی و آسان را انجام دهید! همین الان آبهای روان ما از مرز خارج می شوند؛در شهرستان ده گز و در هفته گذشته ، آبهای روان به سمت ترکمنستان رفت ، بهتر بود می توانستیم به نحوی آن را مهار کرد و الویت ما باشد نه اینکه بدون کارشناسی و بررسی هزینه ها طرحی را بیان کنیم.
دلاور درخاتمه گفت:لازم است دولت طرح های عملی را اجرا کند ؛ وعده اخیر رییس جمهور تنها در حد حرف بود ، آقای رییس جمهور در خراسان مطالبی را بیان کردند که هنوز حتی در کمیسیون صحبتی دراین باره نشده است.