اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

گزارش هواشناسی شهرستان درگز:  گزارش هواشناسی درگز به صورت هفتگی هر هفته روز جمعه در این سایت منتشر خواهد شد - موقعیت آب و هوایی درگز در هفته آینده -  امروز جمعه به تاریخ   30۰۱ ۱۳۹۲

 


✓ شنبه: متوسط دما در روز برابر است با 25 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز شنبه ابری گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 12 درجه و آسمان ابری خواهد بود.


✓ یکشنبهمتوسط دما در روز برابر است با 31 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز یکشنبه صاف تا کمی ابری گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 16 درجه و آسمان شهرمان همچون روز صاف تا کمی ابری خواهد بود.


✓ دوشنبهمتوسط دما در روز برابر است با 27 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز دوشنبه صاف تا کمی ابری گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 14 درجه و آسمان صاف تا کمی ابری و بدون باران خواهد بود.


✓ سه شنبهمتوسط دما در روز برابر است با 24 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز سه شنبه به صورت کاملا بارانی گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 14 درجه و شدت باران افزایش خواهد یافت...


✓ چهارشنبهمتوسط دما در روز برابر است با 27 درجه سانتیگراد و در طول روز چهارشنبه بارش باران روز سه شنبه ادامه خواهد داشت اما از شدت آن کاسته خواهد شد. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 15 درجه و آسمان نیز صاف تا کمی ابری خواهد بود.


✓ پنج شنبهمتوسط دما در روز برابر است با 22 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز پنج شنبه کاملا ابری گزارش شده است و در طول شب متوسط دمای هوا 13 درجه خواهد بود اما آسمانی کاملا ابری را تجربه خواهیم کرد


✓ جمعه: متوسط دما در روز برابر است با 27 درجه سانتیگراد و آب و هوا در طول روز آسمان صاف تا کمی ابری گزارش شده است و در شب دمای هوا 11 درجه خواهد بود و در آسمان نیز صاف تا کمی ابری گزارش شده است


صفحه اختصاصی گزارش هواشناسی شهرستان درگز

در وصف شهید در خون غلتیده // امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی
گروه مرزبانی – شهادت امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی شهیدی مرزنشین از خطه خراسان رضوی گرامی باد.

،امیر سپهبد "علی صیاد شیرازی" فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وعضو شورای عالی دفاع بوده است .او متولد روستای کبود شهرستان درگز در استان خراسان رضوی می باشد. .وی یکی از فرماندهان جنگ ایران و عراق بود. صیاد شیرازی پس از 32سال خدمت در یگانهای مختلف نیروی زمینی ارتش در تهران مقابل درب منزلش ، به دست نیروهای مسلح سازمان مجاهدین خلق ،ترور شد.

موقعی که ندای رهبر کبیر انقلاب را لبیک گفتی وبه جنگ حق علیه باطل هشت سال دفاع مقدس پای نهادی جام شهادت در دست داشتی .وچه روزها و شب ها که بی محابا ،بر دل دشمنان تاختی و خوار وذلیلشان کردی.

چه رنجها و سختیها تحمل کردی تا یک وجب از خاک میهنمان به دست مزدوران و از خدا بی خبران نیفتد.دل دریایی داشتی ،ایمان قوی،مهربانیت حد و حصر نداشت ،در شجاعت مرد عمل بودی ودر اوج عرفان تن فولادی و اراده محکمت بی ارتباط به زادگاه کبود گنبد درگز نیست .به واقع روحت در جسم خاکیت نمی گنجد .ودر یک کلام افلاکی بودی .بی شک ،بی شک طلوع و فجر وغروب سرخ فلق به یاد عزیزانی چون تو شیرین است.همان لحظات عالی استجابت دعا ،تویی که از جان گذشتی و جانان رسیدی .دوستان مجروح و جانباز و برادران دینی و خونیت از تو به نیکی یاد می کنند . وبا دیدن گل سرخ لا له ،اشک در چشمانت برق می زدند ،آرام وقرار نمی شناسند واز فراغت دلگیرند .

بهار و خزان زندگی برایت بوی جبهه می داد.پرپر شدن همسنگرانت ،آرزوی شهادت را در دل تو علی دو چندان می کرد .چه عاشقانه خانه تکانی دل کردی و درست بعد از بیست و یک روز زمستان سرد سال هفتاد وهشت ،شربت شهادت را نوشیدی و پا به بهار جاودانگی در عالم ملکوت نهادی .و چه زودتر از این جهان رخت بستی در حالی که پنجاه وپنج بیشتر نداشتی .کاش میشد شهادت را که آرزوی یک عمرت بود تبریک می گفتم .

مرکزاطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی.

شاید از این درد و غم آریم یکی بودن به یاد
شاید آرد فاجعه در میهن ما اتحاد

گزارش هواشناسی شهرستان درگز:  گزارش هواشناسی درگز به صورت هفتگی هر هفته روز جمعه در این سایت منتشر خواهد شد - موقعیت آب و هوایی درگز در هفته آینده -  امروز شنبه به تاریخ   23۰۱ ۱۳۹۲

 


✓ شنبه: متوسط دما در روز برابر است با 31 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز شنبه ابری گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 17 درجه و آسمان ابری خواهد بود.


✓ یکشنبهمتوسط دما در روز برابر است با 24 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز یکشنبه کاملا بارانی گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 15 درجه و آسمان شهرمان نسبت به روز بیشتر بارانی خواهد بود.


✓ دوشنبهمتوسط دما در روز برابر است با 20 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز دوشنبه ابری گزارش شده است و درطول روز باران هایی را نیز خواهیم داشت. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 11 درجه و آسمان کاملا ابری و بدون باران خواهد بود.


✓ سه شنبهمتوسط دما در روز برابر است با 24 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز سه شنبه آفتابی تا کمی ابری گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 11 درجه و آسمان صاف تا کمی ابری خواهد بود.


✓ چهارشنبهمتوسط دما در روز برابر است با 27 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز چهارشنبه آفتابی و کمی ابری گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 6 درجه و آسمان نیز ابری و در ساعاتی بارانی خواهد بود.


✓ پنج شنبهمتوسط دما در روز برابر است با 18 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز پنج شنبه آفتابی تا کمی ابری گزارش شده است و در طول شب متوسط دمای هوا 5 درجه خواهد بود اما آسمانی کاملا مهتابی را تجربه خواهیم کرد


✓ جمعه: متوسط دما در روز برابر است با 22 درجه سانتیگراد و آب و هوا در طول روز آسمان ابری گزارش شده است و در شب دمای هوا 9 درجه خواهد بود و در آسمان نیز ابری گزارش شده است


صفحه اختصاصی گزارش هواشناسی شهرستان درگز

سیدنا عمر بن خطاب میفرماید :

نحن قوم أعزنا الله بالإسلام فإن إبتغینا العزة بغیره أذلنا الله .


ما قومی هستیم که الله با اسلام ما را عزت داد ؛ پس اگر عزت را در چیزی غیر از آن بجوییم ، الله ذلیلمان میکند...

___________________________________

آیا میدانید این تصویر مربوط به کجا و چه مراسمی است؟؟!!

این پرچم ، پرچمی است که در جنگ العقاب در اندلس ، در دست مسلمانان بود....

اما بعد از پایان جنگ و پس از شکست مسلمانان ، این پرچم نیز به عناون غنیمت به دست صلیبیان افتاد ....

از آن روز به عنوان یادآوری پیروزیشان به مسلمانان ، در یک روز ویژه این پرچم را توسط چند سرباز در چند جای شهر میگردانند...

__________________________________________

جای تاسف است که آنها به مناسبت گرامیداشت پیروزیشان بر مسلمانان جشن بر گزار میکنند و ما نیز برای پیروزی آنان در جاهای مختلف زندگیشان جشن میگیریم و خوشحالی میکنیم ، علی الخصوص در دنیای ورزش....


به همین خاطر است که فراموش کردن تاریخ ، باعث ذلت خواهد شد...


از کجا به کجا رسیدیم؟!


گزارش هواشناسی شهرستان درگز:  گزارش هواشناسی درگز به صورت هفتگی هر هفته روز جمعه در این سایت منتشر خواهد شد - موقعیت آب و هوایی درگز در هفته آینده -  امروز شنبه به تاریخ   16۰۱ ۱۳۹۲

 

گزارش هواشناسی درگز

✓ شنبه: متوسط دما در روز برابر است با 28 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز شنبه آفتابی تا کمی ابری گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 13 درجه و آسمان صاف تاکمی ابری خواهد بود.


✓ یکشنبهمتوسط دما در روز برابر است با 29 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز یکشنبه آفتابی گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 12 درجه و آسمان شهرمان صاف تا کمی ابری خواهد بود.


✓ دوشنبهمتوسط دما در روز برابر است با 30 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز دوشنبه صاف تا کمی ابری گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 15 درجه و آسمان کاملا صاف خواهد بود.


✓ سه شنبهمتوسط دما در روز برابر است با 34 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز سه شنبه آفتابی و صاف گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 17 درجه و آسمان صاف و مهتابی خواهد بود.


✓ چهارشنبهمتوسط دما در روز برابر است با 33 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز چهارشنبه آفتابی و صاف گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 16 درجه و آسمان صاف و مهتابی خواهد بود.


✓ پنج شنبهمتوسط دما در روز برابر است با 28 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز پنج شنبه آفتابی تا کمی ابری گزارش شده است اما به مرور زمان مقدار ابرها بیشتر خواهد شد و در طول شب متوسط دمای هوا 15 درجه خواهد بود اما آسمانی کاملا بارانی را تجربه خواهیم کرد


✓ جمعه: متوسط دما در روز برابر است با 22 درجه سانتیگراد و آب و هوا در طول روز با بارش های پراکنده گزارش شده است و در شب دمای هوا 12 درجه خواهد بود بارندگی های پراکنده تا پایان ساعات این روز ادامه خواهد داشت.


صفحه اختصاصی گزارش هواشناسی شهرستان درگز

راهنمای سایت تبلیغات دامنه ها مطالب سایت
راهنمای استفاده از سایت خبری شهرستان درگز - لطفا توجه کنید

شما می توانید با کلیک روی هرکدام از تکمه های بالا و همینطور تکمه هایی که در پایین همین جدول تهیه شده است، راهنمایی هایی را در مورد استفاده بهتر از این سایت دریافت کنید.

دوستان عزیز! لازم به ذکر است

این سایت در تاریخ 1387/07/29 ایجاد شده است و از آن زمان تا کنون در شرایط و موقعیت های مختلف به انتشار اظهارات و مواضع خود ادامه داده است. امید است تا با عنایت خداوند بزرگ و همگامی شما بازدیدکنندگان گرامی بتوانیم این صفحه را همچون گذشته زنده و سربلند نگاه داریم. چنانچه از این وبلاگ به اندازه و حد خودش راضی بودید لطفا آن را به همشهریان دیگر نیز معرفی بکنید.

بــا درود فراوان
انجمن گفتگو هواشناسی تبادل لینک خرید اینترنتی


درگز شهری کوچک اما بزرگ

گزارش هواشناسی درگز: گزارش هواشناسی درگز به صورت هفتگی هر هفته روز جمعه در این سایت منتشر خواهد شد - موقعیت آب و هوایی درگز در هفته آینده -  امروز شنبه به تاریخ ۰۹ \ ۰۱ \ ۱۳۹۲

 


قابل توجه دوستان باشد که این گزارشات دما در طول روز و شب همگی متوسط دما و موقعیت آب و هواییست و در طول تاریخ مورد اشاره هوا متغیر خواهد بود و دمای هوا معمولا از چیزی که اینجا گزارش می شود ممکن است کمی کمتر و یا بیشتر باشد. چرا که همینطور که در ذیل آمده است ما متوسط اینجا قرار می دهیم.


گزارش هواشناسی درگز

 

 شنبه: متوسط دما در شب ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود و ما در شب این روز هوایی بارانی را تجربه خواهیم کرد و در این روز متوسط دما در طول روز ۲۴ درجه خواهد بود که طبق گزارش هواشناسی در روز شنبه ما بارندگی های پراکنده ای را خواهیم داشت و این بارندگی ها در شب شدت خواهند گرفت.

 

 یکشنبه: متوسط دما در شب ۷ درجه گزارش شده است و احتمالا ما در شب یک شنبه هوایی ابری داشته باشیم اما متوسط دما در طول روز ۱۸ درجه خواهد بود. و در طول روز بارندگی های کم و پراکنده ای نیز گزارش شده است.

 

 دوشنبه: متوسط دما در شب ۷ درجه و متوسط دما در طول روز ۲۰ درجه خواهد بود. در روز دوشنبه در طول روز هوایی صاف و بهاری و در طول شب نیز همچنین آسمانی مهتابی و آب و هوایی بهاری را تجربه خواهیم کرد

 

 سه شنبه: متوسط دما در شب ۸ درجه و متوسط دما در روز ۲۲ درجه خواهد بود. و در روز سه شنبه هفته آینده شهرستان درگز آسمان درگز در طول روز و شب کاملا صاف و بدون ابر گزارش شده است

 

 چهارشنبه: متوسط دمای شب ۷ درجه و متوسط دمای هوای روز ۲۴ درجه پیش بینی شده است. طبق گزارش هوا شناسی ما در طول روز چهارشنبه نیز در شب و روز هوایی کاملا صاف و بدون ابر خواهیم داشت

 

 پنج شنبه: متوسط دمای شب ۱۰ درجه خواهد بود و متوسط دمای روز ۲۴ درجه تخمین زده شده است. در پنج شنبه هفته آینده در طول روز و همچنین شب آسمان درگز مجددا صاف و بدون ابر خواهد بود

 

 جمعه: متوسط دمای شب ۱۲ درجه پیش بینی شده است و متوسط دما در طول روز ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود. در این روز هوا در طول روز مجددا بدون ابر و بارش است اما در شب آسمان درگز ابرهای تازه را به خود خواهد دید


صفحه اختصاصی گزارش هواشناسی شهرستان درگز