اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۱ ثبت شده است

جهت اطلاع رسانی مجدد

برنده اولین مرحله این مسابقه آقای باقر عربی بودند که جایزشون رو هم دریافت کردند. این دومین مرحله از مسابقات اینترنتی ماست.

رفقا لطفا موارد و نکاتی که قبلا در موردش حرف زدیم و در مسابقه قبلی توضیح داده شده در نظر بگیرند

اما چند نکته:

۱. هر شب ساعت ۱۰ شب ما در همین سایت این مسابقات رو برگذار خواهیم کرد تا همون مراحلی که قبلا در فیسبوک قولش رو داده بودم تمام بشه یعنی (۵ شب ۲.۰۰۰ تومان کارت شارژ و شب آخر جایزه کارت شارژ ۱۰.۰۰۰ تومانی)

۲. چنانچه سوالات بی پاسخ بمونه و کسی جوابی نده من فرداش ساعت ۲:۰۰ بعد از ظهر راهنمایی های زیادی خواهم کرد. اما خوب تا آن زمان ممکن است پاسخ صحیح ارسال شود و دیگران برنده شوند پس در پاسخ دادن عجله کنید. چنانچه پاسخ شما اشتباه بود من می گم و شما می تونید پاسخ دیگه ای بدید و پس در پاسخ دادن مشکلی نداشته باشید و هرچه به ذهنتون می رسه بگید.

۳. در مورد سوالات و هرچیزی که در مورد این مسابقه بود می خواستید در موردش بحث بکنید لطفا فقط در بخش نظرات همین پست مطرح بکنید. من فورا جواب می دم. دیشب دوستان زیادی یا زنگ می زدن و یا پیامک یا توی فیسبوک پیام می زاشتند که من گاهی نمی دونستم حتی به کدومشون جواب بدم. لطفا فقط در بخش نظرات همین نوشته سوالی داشتید بپرسید.

و اما سوالات امشب:

۱. در میدان مشاهیر شهرستان درگز اسم چند نفر از بزرگان به همراه تصویر آنها طراحی شده است؟ فقط نام ببرید

میدان مشاهیر درگز

 

۲. کدام پادشاه، درگز را ساخته و درگز را به عنوان پایتخت خود قرار می دهد؟

 

۳. این تصویر قبلا در همین سایت منتشر و معرفی شده است... لطفا بفرمایید که این عکس متعلق به کجاست و دقیقا در کجا قرار دارد؟ و همچنین بگویید که عکاس این عکس زیبا چه کسیست؟

عکس مورد نظر:

درگز

 

مـوفـــق باشیـــــد و پـیــــــــروز

امروز اتفاقی داشتم از این مسیر می رفتم که متوجه شدم کنار دیوار دانشگاه آزاد سابق چه خاکی جمع کردن. ای کاش شهرداری زودتر به حال این وضع نا به سامان فکری بکنه. افتضاح بود. داشتم از داخل ماشین عکس می گرفتم یه پیرزنه که جلوی در خونشون نشسته بود فکر کرد خبرنگارم   اومد جلو و کلی گله کرد که خونش یه سره پر خاکه و چقدر به مشکل خوردند........

درگز - پشت دانشگاه آزاد

تصاویری از مراسم نماز پرشکوه عید سعید فطر شهرستان درگز که توسط موسی الرضا میر گرفته شده است. برای مشاهده این تصاویر به ادامه مطلب مراجعه بکنید.

آهنگ محلی شاد کلات نادر که معمولا در تمام مجالس عروس این دیار نواخته می شود و این موسیقی از محبوبیت خاصی در بین مردم کلات برخوردار است.

دانلود و گوش دادن موسیقی

خورش یخنی ساده (غذای محلی درگز)

موارد لازم:

  •  گوشت ران با استخوان گوسفند 300 گرم
  •  پیاز داغ عسلی فراوان
  •  زعفران آب کرده 2 ق سپوپخوری
  •  کره یا روغن حیوانی
  •  نمک و فلفل

 

دستور پخت:

  • گوشت را شسته و خرد کرده و با کمی روغن تفت داده و پیاز داغ عسلی و زعفران رو اضافه کرده و بار بزارین تا با شعله ملایم کاملا بپزه . این خورش نباید خیلی آبدار باشه .در انتها کمی کره یا روغن حیوانی برا طعم بهتر روش میریزن .برای تزیین میتونین از مغز بادام و پسته استفاده کرد .
    دستور و عکس از ژاله

نکات مربوط به خورش یخنی ساده (غذای محلی درگز)

  • نمک رو در انتها اضافه کنین .

برای مشاهده آمار بازدیدکنندگان وبلاگ در بلاگفا ساده ترین کار استفاده از ابزارهای آماده و رایگان می باشد.کافیست در یکی از سایتهای سرویس دهنده آمار ثبت کنید و کد دریافتی را در وبلاگ خود قرار دهید.کد دریافتی معمولا بصورت چند خط ار کدهای جاوا اسکریپت میباشد و برای درج آن در وبلاگ خود در بلاگفا میتوانید از دو شیوه استفاده کنید.

روش ساده تر و پیشنهاد ما استفاده از امکان بخش ویژه ای است که در بخش تنظیمات بلاگ قرار دارد و کافیست کد دریافتی را در ورودی "اسکریپتها و کدهای اختصاصی کاربر برای درج در وبلاگ" قرار دهید. به این ترتیب بدون نیاز به درگیری با مسائل فنی و ویرایش قالب وبلاگ می توانید از این امکانات استفاده کنید.توجه کنید برای استفاده از این شیوه نیاز به استفاده از قالبهای پیش فرض بلاگفا و یا قالبهایی را دارید که با توجه به امکانات نسخه جدید بلاگفا تهیه شده باشد در این قالبها کد در نظر گرفته شده است.




اما شیوه دیگر برای درج کدها ابزارهای آماری ویرایش مستقیم قالب وبلاگ و درج کدهای خاص در بخشی از قالب وبلاگ است . معمولا استفاده از چنین شیوه ای نیا به درک مقدماتی از HTML و طراحی صفحات وب دارد.

در زیر برخی از سایتهای ارائه کننده ابزارهای رایگان آمار بازدیدکنندگان معرفی شده است. بلاگفا تعهد و مسئولیتی در برابر سرویس این سایتها ندارد ولیکن فعالیت و سرویس این سایتها در زمان تهیه مطلب ادامه داشته است.

 webgozar.com - (سایت ارائه کننده ابزارهای آمار بازدیدکنندگان برخی امکانات دیگر در محیطی فارسی ) - صفحه ثبت نام

webstats4u.com - (یکی از معروف ترین ابزاری آماری که زبان اصلی سایت انگلیسی میباشد ) - صفحه ثبت نام 

sitemeter.com - (ارائه کننده ابزار آمار بازدیدکنندگان که زبان اصلی سایت انگلیسی میباشد ) - صفحه ثبت نام

یکی از مشکلات وبلاگ نویس ها نداشتن فضای مورد نیاز برای آپلود فایل ها و برنامه های خود می باشد.
در این جا وب سایت هایی را معرفی می کنیم که میتواند کمک بسیار مهمی برای تخصیص دادن فضای رایگان به شما باشد.برایاستفاده از امکانات بیشتر بهتر است در این سایت ها عضو شوید:



  • وب سایت You SendIt
این وب سایت به شما این امکان را می دهد که حداکثر ٢/١ مگابایت برای فایلهای خود در اینترنت، فضا اختصاص دهید. همچنین بدون ایجاد اکانت و عضویت تا١٠٠مگابایت فایل را به ایمیل ارسال کنید.


  • Z Upload.com
یکی از بهترین وب سایت ها برای انتقال فایل در اینترنت، وب سایت zuploadاست. حداکثر
استفاده از این فضا برای اشتراک گذاری ٥٠٠ مگابایت است و با استفاده از این وب سایت، فایل ها تا ٣٠ روز در دسترس خواهند بود.


  • Drop Send
عضویت در این سایت به ٢ صورت پولی و رایگان است. در اکانت پولی به ازایپرداخت ٥ دلار در ماه تا حجم یک گیگابایت می توانید فایل های خود را آپلودکنید اما در اکانت رایگان تا ٢٥٠ مگابایت و ارسال ٥ فایل در هر ماه محدودمی شوید.


  • Media Max
این سایت امکان استفاده از ٢٥ گیگابایت حجم فایل را به کاربر می دهدعضویت آسان و رایگان از مهم ترین مزایای این وب سایت است. از دیگر ویژگیهای این وب سایت استفاده از Back upبرای پشتیبانی از فایل هاست.


  • وب سایت MegaUpload
از این وب سایت برای آپلود فایل تا حداکثر ٢٥٠ مگابایت می توان استفاده کرد و حداکثر زمان اعتبار برای فایل آپلود شده ٣٠ روز است.


  • Mega Shares
این وب سایت فضای بسیار زیادی در اختیار شما قرار می دهد، فضایی در حدود٥/١گیگابایت حداکثر زمان آپلود در این وب سایت نامحدود و زمان اعتبارفایل دانلود شده ٢٥ روز است.
برای استفاده از این وب سایت باید به آدرس زیررجوع کنید.


  • نام وب سایت: File Factory
این وب سایت ٥٠٠مگابایت فضا در اختیار کاربران قرار می دهد و حداکثر زمانآپلود این وب سایت نامحدود است و نکته قابل توجه در استفاده از این وبسایت این است که فایل های آپلود شده در این سایت به مدت ١٥ روز باقی میمانند.


  • وب سایت: Uploading
یکی از پرطرفدارترین سایت ها در زمینه اختصاص دادن فضا، سایت Uploadingمی باشد. راحتی کار در استفاده از این سایت، از مزایای این«هاست رایگان» است. برای استفاده از این سایت باید به آدرسزیر رجوع کنید. لازم به ذکر است که حداکثر فضایی که شما با استفاده از این سایت در اختیار دارید ٥٠٠ مگابایت می باشد.


  • وب سایت: Snaggys
حداکثر فضای مورد استفاده درآن نیم گیگابایت می باشد.


  • Trans ferBig Files
این سایت مانند سایت Mega Shares
٥/١گیگا بایت فضا را در اختیار کاربر قرار می دهد.
حداکثر زمان دانلود: ٢٠ دانلود
حداکثر زمان اعتبار فایل دانلود شده: ٥ روز


  • Send Space
٢/١گیگابایت فضای رایگان برای کاربر فراهم می کند و فایل آپلود شده در این وب سایت حداکثر ١٤ روز اعتبار دارد.