اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

با سلام و احترام به پیشگاه تاریخ پر آوازه و پر افتخار مردم فهیم شهرستان درگز و درود بی پایان به تمامی آزادمردان شهید این خاک.

این حقیر به خاطر مسئولیتم به عنوان رییس ستاد حامیان رییس جمهور در شهرستان درگز به برخی اطلاعات و آمار و مسئولین دسترسی دارم و گاهی سکوت را غیرقابل امکان و برخی رفتارها را توهین به شعور همشهریان عزیزم می بینم. در امتداد رسالت و حقی که بر دوش تک تک مردم این شهر در پیوستگی با دیگر همشهریان است گاهی باید گفت و دانستن را حق ملت دانست.

انسان، از دیدگاه قرآن و سنت، باید مسیر کمال را که ایمان و اخلاص و عمل صالح لازمه ی آن است بپیماید. وی، در مقابل اموال خصوصی و عمومی مسئول است و باید حقوقی را، در مراحل تولید و توزیع و مصرف، همه جا، رعایت کند. عدالت اجتماعی و توازن اقتصادی و استقلال و حداکثر کارایی، از اهداف عمده ی جامعه اسلامی است. هر فرد مسلمان، باید برای رشد و گسترش این اهداف، در حد توان خویش گام بردارد.این همه، حاصل نمی گردد مگر با ضد ارزش ها نیز مبارزه شود.لازمه تحقق این وظیفه، شناخت دیدگاه اسلام و دستورهایش در این باره، است.عصر پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امیر المؤمنین علیه السلام از برترین نمونه هایی است که در آن، اهداف اقتصاد اسلامی پیاده شد و نظام اقتصادی، به صورت سازمان یافته، در جامعه تشکیلاتی پیدا کرد.انفال و زکات و خمس و خراج و... از اموال دولت محسوب شد و حفظ آن به نفع جامعه اسلامی، بر کارگزاران حکومتی، امری ضروری شناخته شد. عهد نامه ای که حضرت علی علیه السلام در دوران خلافت خویش برای مالک اشتر تنظیم کرده، نمونه ی کامل این رفتار بخردانه ی امام مسلمین، در مقابل بیت المال و نظام اقتصادی جامعه اسلامی است. اینک که ما نیز پس از چهارده قرن، مدعی حکومت اسلامی هستیم، باید با به کار بستن احکام اسلامی، در رشد و تعالی اقتصادمان کوشا بوده و از هرگونه اسراف و تبذیر و حراج بیت المال بپرهیزیم.

امام باقر علیه السلام از رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نقل می کند که ایشان فرمودند: پنج کس اند که من و هر پیامبر مستجاب الدعوه ای، آنان را لعنت کرده است: آن کس که در کتاب خدا، آیه ای را زیاد گرداند، و کسی که سنت و روش مرا، رها کند و کسی که قضا و قدر خدا را تکذیب کند و کسی که حرمت اهل بیت مرا که خدا واجب فرموده نگه ندارد، و کسی که اموال عمومی را، به خود منحصر سازد و [تصرف در] آن را [به نفع خود] حلال شمارد. (الکافی، ج 2، ص 293)

 

همچنان که می دانیم کمتر از شش ماه مانده تا یک بار دیگر در آستانه یک انتخاب و تصمیم بلند قرار بگیریم.

شکی نیست که انتخابات یک فرصت است... و اما فرصت از کدام نگاه و فرصت از برای کدام انگیزه؟ فرصتی تاریخ ساز برای امروزیان و فرصتی جهت وضع آینده ای بهتر برای فرزندان فردای سرزمین ما؟ و یا فرصتی برای بالا رفتن از دوش مردمان بی پناه و مظلوم و نجیب به هوس کسب ثروت ها و قدرت های بی حد و حصر وشیرین؟

شهرستان درگز به جهت صداقت و نجابت تاریخی مردمانش بارها و بارها مورد طمع انسان های خودخواه و جسوری بوده است که این شهر را پله ای برای کسب شهرت و ثروت در آرزوی خویش دیده اند.

قبلا نیز دستنوشته ای با عنوان ماه رمضان های بعد از انتخابات منتشر کردم و دیدیم که تفاوت ماه مبارک رمضان قبل از انتخابات و بعد از انتخابات را و همینطور ماه محرم های قبل و بعد انتخابات را...

تظاهر و نیرنگ و ریا از در و دیوار بعضی بالا می رود آنقدر که در مسلمانی اینان حیرت مانی و از خود پرسی چگونه است که قبل از انتخابات این جمعیت اینگونه یاد افطاری دادن ها و سینه زنی ها و زیارت های امام رضا (ع) می افتند؟ مگر چه اتفاقی افتاده که فقط در سالهای خاص، ایمان این جماعت اینگونه رخ بر نماید؟ چرا اینان سال های قبل تر از انتخابات اینقدر پولدار نبودند که افطاری ها و سینه زنی ها راه بیندازند و کاروان کاروان جماعتی به زیارت امام معصوم و مظلوم برند؟ مگر این خَیرهای محترم سال های پیش خواب بودند که به نامزدان محترم انتخابات پول های بی مانند اینگونه دهند که مردم بیچاره ما را به زیارت امام هشتم بَرند؟

اخیرا وزیر محترمی به شهرستان درگز آمد و به همراه نماینده فعلی مجلس، چرخ های زورخانه ای فراوان زدند و برگشتند. تمام در و دیوار شهر پُر شده بود از خیرمقدم ادارات به وزیر محترم و شایعه سازی که تونل مظلوم تر از امام رضای جاده کپکان دوغایی در حال کلنگ زنی و آغاز عملیات است. بماند که تمام این بنرها بدون توجه نهادهای مدیریتی و نظارتی مسئول شهرمان از بودجه بیت المال و با طرح پوسترهای تبلیغاتی نماینده محترم به در و دیوار چسبانده شده بود.

مصیبت بار تر از همه اصل ماجرا بود! مسئولین مربوطه مدعی "آغاز" عملیات اجرایی تونل الله و اکبر بودند در حالی که این جاده چند سال پیش یک بار کلنگ زنی و عملیات اجرایی اش آغاز شده بود!

کلا این اتفاق ذهن من را بسیار مشغول کرده بود و سوالات بی پاسخ فراوان در ذهنم به وجود آمده بود که در گفتنشان عجله نکردم تا همین الان صبر کردم و پرس و جو کردم اما به هیچ نتیجه منطقی و پاسخی که من را قانع کند نرسیدم چه بدتر که بر شک و نگرانی هایم افزوده هم شد.

معمولا وقتی یک پروژه عمرانی آغاز به کار می کند می بایست قبل از هرچیز بودجه مورد نظر آن به صورت دقیق در فاکتورهایی چون مقدار هر واحد – هزینه هر واحد – سال شروع – سال اتمام – میزان عملکرد بودجه در هر سال به تفکیک و کاملا مشخص و معین باشد. و در ردیف بودجه ملی استانی یا منطقه ای قرار گرفته باشد و بعد با خرج کردن پول بیت المال، افتتاحیه و کلنگ زنی و... برگذار می شود و به اصطلاح عملیات اجرایی پروژه آغاز می شود.

معمولا در کشور ما زمانی که طرحی با این عظمت و بودجه مورد نیاز قرار است تصویب شود می بایست در اعتبارات طرح های تملک دارایی سرمایه ای ملی قرار بگیرد. که این نیاز به تایید هیات وزیران و سپس نمایندگان مجلس دارند و چنانچه طرح های ملی مورد اشاره تمام تاییدیه های لازم را گرفتند تحت کتابچه ای با عنوان بودجه سالانه عرضه می شوند که اتفاقا دسترسی به آن برای عموم نیز آسان است.

حالا نگاهی که به بودجه و سرمایه های اختصاص یافته اخیر ملی و استانی و حتی شهری که می اندازیم هیچگونه مصوبه و بودجه در نظر گرفته شده ای مبنی بر بهسازی یا احداث و... جاده درگز کپکان دوغایی نمی بینیم. و معلوم نیست جناب آقای وزیر با کدام پول اختصاص یافته اعلام نمودند که عملیات اجرایی پروژه را "آغاز می کنیم" و انفجاری نیز انجام دادند.

نمایش ویدئو

و اما کمی به قبل تر که برگردیم می بینیم حدود پنج سال پیش توسط نماینده محترم قبلی و مسئولین وقت نیز همین تونل شکل کلنگ زنی شده است و همه مردم هم می دانند که آغاز کار در این تونل بسیار قبل تر از امروز در جریان بوده است. نگاهی که به اعتبارات طرح های تملک دارایی سرمایه ای ملی در سالهای قبلتر می اندازیم مشاهده می کنیم در بودجه سال 1389 طرح جاده درگز کپکان قوچان آمده است و اعتباری هم برای آن تخصیص داده شده و کلنگ زنی و مراسماتی هم به صورت معمول برگذار شده است:

عکس اعتبارات طرح های تملک دارایی سرمایه ای ملی 93

اما پس از جذب این اعتبار ملی برای درگز که توسط نماینده سابق شهرمان جناب آقای محمدعلی دلاور پیگیری شده است هیچگونه سرمایه ای برای این جاده در هیچ ردیف بودجه ای وجود ندارد.

حال چند سوال و احتمال برای ذهن من شهروند به وجود خواهد آمد:

1-    و سوال اینجاست که نماینده محترم فعلی شهرمان جناب آقای حسین محمدزاده به همراه مسئولین شهرستان و وزیر محترم راه و شهرسازی چگونه اعلام کرده اند که عملیات اجرایی تونل الله اکبر آغاز شده است؟ مگر این عملیات قبلا آغاز نشده بود؟ این یک امر کاملا آشکار است و همه مردم می دانند که در سالهای قبل معمولا کار تونل الله و اکبر شروع شده بود و رفت و آمدها و کارهایی هم انجام می شد اما بعد از نماینده شدن آقای محمدزاده و روی کار آمدن قرارگاه خاتم به دلیل طلب مالی این قرارگاه از دولت و عدم توانایی جذب اعتبار جدید توسط مسئولین و نماینده محترم فعلی این پروژه کاملا خوابیده و کار ادامه نداشت به هرحال اگر اعتبار جدیدی جذب می شد (که اعتباری هم در بودجه دیده نمی شود و هیچ توضیح رسمی و کاملی داده نشده است که پول جذب شده کجاست) نباید احیانا به جای عبارت آغاز عملیات اجرایی تونل و... از عبارت "ادامه"  عملیات اجرایی تونل یا حداقل از عبارت جذب اعتبارات جدید استفاده می شد؟

2-    سوال این است که این عملیاتی که اجرایی شده است بر اساس کدام بودجه عملیاتی شده است. به هر حال همچنان که قبلا گفته شد یک اعتبار مالی در بودجه دولت می بایست کاملا مشخص و حتی برنامه ریزی شده باشد.

3-    احتمال دارد اعتبارات در سال آینده در بودجه دولت قرار گیرد. اگر در بودجه سال آینده هم قرار است انشاالله مبلغی منظور شود (که تاریخش برای بعد از انتخابات خواهد بود) چرا الان مراسماتی را با هزینه بیت المال برای تبلیغات برگذار کرده اند؟ آیا این احتمال وجود ندارد که تا سال آینده هر اتفاقی بیفتد و خدای ناکرده این نیت (احتمالی) آقای وزیر محقق نشود؟ آیا غیر از این است که بدون مشخص شدن تکلیف بودجه نمی شود از آغاز عملیاتی سخن گفت؟ آیا نمی توان اینگونه نتیجه گرفت که بخش اعظم این تحرکات انتخاباتی و تبلیغی برای نماینده محترم مجلسی بوده که اتفاقا مسئولین دست اندر کار این امر نیز با وی همکاری کرده اند؟ کاری که قرار است بعدا پولش را بدهند چگونه آغاز شده است؟

 

4-    ممکن است وزیر محترم به همراه نماینده مجلس فقط برای مشاهده میدانی و سرکشی پروژه آمده بودند تا بودجه ای برای این طرح اختصاص بدهند که اگر اینگونه می بود هم نیازی به اعلام این جمله صریح ایشان "آغاز عملیات اجرایی پروژه تونل الله و اکبر" نبود و انجام انفجار و... معنایی نداشت؟!!! و اگر جناب وزیر و نماینده محترم مدعی آغاز عملیات اجرایی این تونل هستند نیز باید توضیح دهند بر اساس چه و با کدام بودجه این عملیات آغاز شده است؟ مگر می شود بدون اینکه پولی باشد شرکتی شروع به کار بکند؟ مزد کارگرها و حتی هزینه هیلیکوپتر وزیر محترم از کجا آمده است؟ و اگر پولی در کار نیست چرا این مراسمات و مانورهای اجتماعی و تبلیغاتی شش ماه قبل از انتخابات اتفاق افتاد؟

 

طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی جناب آقای آخوندی در اوایل شهریور ماه در مجلس شورای اسلامی کلید خورد و طبیعتا لاوی گری های این وزارتخانه برای اخذ رای اعتماد از نمایندگان مجلس آغاز شده است. همگان می دانند که کرسی قدرت چقدر شیرین است. به خصوص اگر نام و نان وزارت به کف آورده باشی و راحت بخوری. قطعا هیچ وزیری نمی خواهد از صندلی وزارتش به راحتی کنار بنشیند و در شرایط استیضاح برای کسب یک رای نماینده مجلس حاضر است بهترین امتیازها را بدهد.

اما هر امتیازی هم دست وزیر نیست که جلوی پای یک نماینده بریزد مگر وعده و وعید. وعده های که با چشم داشت اخذ رای های اعتماد گاها وزرا به برخی نمایندگان اهل معامله می دهند و در قبال راضی کردن نمایندگان مخالف امتیازاتی به نمایندگانی می دهند که با تلاش های خودشان برای وزرا رای اعتماد می گیرند. اما همچنان که گفته شد همه چیز در جیب وزیر نیست که بیرون بیاورد و در دستان نمایندگان بگذارد. امتیازی که در این شرایط یک وزیر می تواند به یک نماینده بدهد اجرای شو های تبلیغاتی متنوع و مختلفیست که برای نماینده رای آور باشد. یعنی هردو برای دیگری رای جمع کنند و وعده دیگری که می توان در این شرایط از یک وزیر گرفت اخذ قول بودجه های خاص و به تصویب رساندن آنها در آینده است. امیدواریم که این سفر وزیر محترم به شهرستان هم از وعده های از نوع تبلیغاتی نباشد اما از آنجا که طرح و پیشنهاد استیضاح وزیر راه از اوایل شهریور در مجلس شورای اسلامی در جریان بوده است و سفر وزیر به شهرستان بیست و ششم شهریور اتفاق افتاده است و استیضاح وزیر محترم نیز در اوایل مهرماه اتفاق افتاده است و نماینده محترم درگز نیز به عنوان عضو کمیسیون عمران (که کمیسیون مربوط به وزارتخانه راه و شهرسازیست) یکی از مخالفان سرسخت استیضاح بوده است و از همه مهمتر اینکه در بودجه سال گذشته هیچ اعتبار جدیدی برای تونل الله و اکبر اخذ نشده و اعتبارات سال آتی نیز هنوز مشخص نیست! نمی دانیم با کدام پول و بودجه تونلی که قبلا کلنگ زنی شده بود دوباره عملیات اجرایی اش آغاز شده است برای ما سوال است این تبلیغات های سیاسی پشتوانه حقیقت دارد یا خیر؟

 - در پایان لازم به توضیح است که به عنوان یک سایت و وبلاگ شخصی آمادگی داریم و وظیفه شرعی و اخلاقی خویش می دانیم هر توضیح لازمی که شخصیت های حقیقی و حقوقی محترمی که مربوط به این نوشته هستند دارند را در این سایت و در جوابیه این نوشته منتشر کنیم. چنانچه قضاوت اینجانب اشتباه بوده باشد آمادگی دارم توضیحات مخاطبین این نوشته را خوانده و منتشر کنم و قطعا اگر سوء تفاهمی بوده باشد عذرخواه هم خواهم بود اما طبق شواهد و قرائنی که به چشم من می خورد چیزی جز یک تبلیغات انتخاباتی نمی بینم و هیچ اعتبار جذب شده ای برای شهرستان وجود ندارد مگر عکس آن ثابت شود.

ارادتمند: کیانوش انصاری

  • پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۱ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۱۶)

  • تاثیر ssl به روی سئو
  • خیلی ممنون که به فکر مردم هستید مطلب بسیار خوبی بود
    آخه این طرح چه کاربردی داره؟ حداقل یکم این پول هایی رو کم حیف و میل می کنید تو بخش سلامت هزینه کنید.
  • تور استانبول
  • ممنون که به فکر مردم هستید
    با تشکر از شما مطلب بسیار خوب و مفیدی بود.
  • تبلیغات در گوگل
  • ممنون اطلاعات کاملی بود
  • تبلیغات در گوگل
  • لطفا در مورد هدفمنی این سرویس بیشتر توضیح دهید
    چقدر تیتر جالبه
    آقای فلاحتی شما هم هرچقدر تو این مدت با آقای محمدزاده خوردین از دماغتون بیاد دار مکافات تو همین دنیاست چوب خدا صدا نداره بزنه هم دوا نداره.
  • علی حشمتی
  • بخشی از سخنان استاد محسن قرائتی

  • علی حشمتی
  • دقت در هزینه‌کردن بیت‌المال
    از پیغمبراکرم (ص) نقل شده (صلوات )، یکبار حضرت یک درهم به سلمان داد، یک درهم به ابوذر داد. گفت: بروید خرج کنید و فردا بیایید. رفتند و برگشتند، گاهی از من مصاحبه کردند که در اسلام نمایش داریم یا نه؟ تئاتر داریم یا نه؟ گفتم: این حدیث تئاتر است که داریم. حضرت یک اجاق درست کرد. یک پایه برد بالا با سنگ، یک پایه هم برد بالا، یک تخته سنگ هم همینطور گذاشت روی این دو پایه. این هم تخته سنگ. زیر سنگ را روشن کرد، داغ شد. وقتی داغ شد به سلمان گفت: برو بالای سنگ، ببینم یک درهم دیروز را چه کردی؟ ابوذر تو کفشت را بکن، برو بالای سنگ بگو چه کردی؟ یکی راحت جواب داد، یکی سخت جواب داد. ولی پای هردویشان سوخت. حضرت فرمود: روز قیامت همینطور باید پولهایی که خرج می‌کنی جواب بدهی. همینطور باید پولها را جواب بدهی.
    سلام. دست اونایی را که این حدیث و سخن خدایی رو فراموش کردن درد نکنه : هر کی از بنده من تشکر نکنه از خدای خود تشکر نکرده . چرا بعضی از ما بشر نمک نشناس همیشه به این عادت بدمان ادامه میدیم و تلاش دیگران را ضمن نادیده گرفتن سعی کرده که به نام خود ثبت کند  میخواییم کجا رو بگیریم بابا این مکانی که داریم زندگی می کنیم مجهز به دیگان خداست . می رسه روزی که پرده از کارامون تلاش هامون نقشه هامون عوام فریبی هامون سرو صدا کردنامون ان - - - -هامون ..... بر میدارن و عذابی بالاتر از خجالت و شرمساری ما نیست در پیشگاه مردم و خدای مردم . هیچ کاری اون هم پروژه عظیم ملی مثل راه چیزی نیست که کسی ادعا کنه و به اسم خودش تموم کنه هرچند که مردم آگاه تر و عاقل تر از این حرف ها هستن قطعا دیگران هم تلاشی داشتن و ان شا الله دارن . من رو یاد یه نقلی واقعی می ندازه که گفته اند : یه روحانی رفت به یه روستایی و دید مردم روی جوراب های محلی که به پاشون بود مسح پا می کشیدن اعتراض کرد گفتن روحانی قبلی این طور به ما یاد داده خلاصه روحانی قبلی رو پیدا کرد و علت رو جویا شد گفت مرد حسابی این ها روی همان کفش شان مسح می کردن من یه دهه روشون کار کردم تا این طور شده حالا شما سعی کن تو این دهه جوراباشون رو از پاشون دراری ...
    بالاخره همین که یکی تو یه دوره ی نمایندگی بیاد یاد آقایان بندازه که همچی جاده ای هم هست یکی بیاد پرده بزنه یکی بیاد به ظاهر یا واقعی انفجاری رو انجام بده همه حکایت داستان بالاست . از شهید چمران و یا عزیز دیگه ای سوال کردن که علم و تخصص بالاتر است یا تعهد و تقوا . شنیدن پاسخ قابل تامل است کسی را که تخصص و لیاقت یک منصب و یک میز و ... ندارد ( اگر خود را به هر مانوری جا بزند و آن را تصاحب کند و مجال خدمت واقعی را از کسی دیگه بگیرد ... ) همچین فردی قطعا بی تقواست .
    همگی تلاش داشته اند و خدمات گذشتگان رو نباید نادیده گرفت که اگر چنین شود تلاش و کارهایش ریاء محض است
    اقای محمد زاده خیر نبینی تو زندگیت درگز رو با خاک یکاسن کردی .بی عرضه
    پاسخ:
    سلام. ازشما دوست عزیز خواهش می کنم بیشتر از توهین و دشنام به تحلیل و نقد و بررسی بپردازید. ممنونم
    جای تاسف است که مردم درگز گرفتار این همه مردم فریبی شده اند. واقعا قدرت چقدر شیرین است که تا این حد ریا و دروغ؟ آیا خودشان اذیت نمی شوند؟ احساس نمی کنند دروغ به آنها حس ضعف و بدبختی می دهد؟ واقعا میتوانند با غرور در آینه به خودشان بنگرند. همچنان که اشاره کرده اید آقای صادقی اخیرا با پولی نامعلوم لشکری راه انداخته بود و مردم را به زیارت و نهار و... مشهد برده و تبلیغاتی کرده و برای تبلیغات خود پولهای هنگفتی هزینه کرده و از امام معصوم سوء استفاده تبلیغاتی کرده است. با شناختی که از شما دوست عزیز دارم می دانم که نظر من را منتشر می کنید. و خواهشمندم با قلم برا و شفاف خودتان همچنان در پی افشاگری رفتارهای زشت و عوام فریبی ها باشید. خداوند یاریگرتان باشد
    پاسخ:
    ممنونم از نظر لطف شما
    آقای محمد زاده هرچقدر طی این دوره که نماینده درگز بودی گیرت اومده خرج دوا درمون خودت و خانوادت خواهی کرد

  • کیانوش انصاری
  • ممنون از پیامتان

    همچنانکه می بینید ایشان هیچ پاسخی به سوالات بنده ندادند.
    تنها در آخرین خط نوشته خود از مصوبه دولت جناب آقای روحانی خبر دادند که با توجه به سفرشان به استان خراسان رضوی آورده اند که سال آینده بودجه ای برای جاده درگز اختصاص دهند. خوب این فرمایش ایشان دقیقا در سوال سوم بنده اشاره شده است. اگر تازه مصوبه ای آن هم در حد یک اسقبال از این طرح ( در عین قدردانی از تلاش های ایشان بخش عظیمی از اقبال دولت روحانی نیز حاصل زحمات نماینده فعلی نبوده) باشد. چه دلیلی داشت در سفر الان وزیر از آغاز عملیات اجرایی سخن رانده شود؟ تازه اگر در سفر رییس جمهور روحانی به استان مصوبه ای بوده باشد هم که هنوز اعتباری تخصیص نداده شده است. تمام نوشته های جناب آقای فلاحتی اثبات حقانیت نوشته های بنده است.

    متنی که فرزاد فلاحتی در یکی از گروه های تلگرام در پاسخ شما فرستادن:

    دوست عزیزم جناب اقای انصاری سلام علیکم 

    ضمن تسلیت ایام تاسوا و عاشوری حسینی چند نکته جهت اطلاع : چندی پیش شما در نامه ای سرگشاده ابراز نگرانی های بابت پروژه تونل الله اکبر کرده بودید که به خود واجب دانستم با توجه به توضیحات خود شما به نکاتی اشاره کرده که از این نگرانی رهایی پیدا کنید.

    1 جنابعالی بارها در موارد مختلف که همگی حاصل تغییر عمدی و شیطنت امیز در اخبار بوده وانمود کرده اید که نام نماینده شهرمان در لیست مخالفان با دولت تدبیر و امید بوده است و حالا سوال من از شما دوست عزیزم که خود را نماینده دولت تدبیر و امید یاد می کنید این است چطور وزیر این دولت از مخالفین دولت حمایت میکند ? 

    2 اگر وزیر محترم دولت تدبیر و امید جهت اخذ رای اعتماد مجدد نیاز به رایزنی دارد . با توجه به تعداد 290 نفر نماینده مجلس این امر امکان پذیر نمی باشد که با تمامی افراد حتی نشست در تهران داشته باشد چه برسد که به تک تک شهرستان ها سفر کند . یا باید با نماینده های با نفوذ و قدرتمند نشست داشته باشد و یا واقعیت رای اعتماد نیست و من اینجور فکر نمی کنم دولت تدبیر و امید جهت رای اعتماد قصد دروغ گفتن به مردم را داشته باشند.

    3 لازم به ذکر است اگر پروژه عمرانی دارای ردیف بودجه بوده تا پایان پروژه ان ردیف مفتوح می باشد .پس چطور در دوره هشتم مجلس دوره جناب اقای دلاور پروژه ردیف داشته ولی در دوره بعد دوره نهم بدون ردیف افتتاح شده ?

    4 صرفا جهت اطلاع . پروژه تونل الله اکبر در دوره هشتم بدون حضور مسئولین فقط با نسب یک بنر در دور میدان شروع به کار کرد ؟ ولی در دوره نهم شاهد حضور دوبار وزیر دولت قبل جناب اقای نکیزاد در محل پروژه بوده که این سفر ها جهت امکان سنجی و صدور دستور اغاز مطالعات بوده است و در نهایت سفر وزیر دولت تدبیر و امید و مراسم اغاز رسمی حفر باز هم یاداوری می کنم اغاز حفر چون گارگاه تجهیز شده بود و همه همشهریان شاهد این موضوع می باشند.


    5 لازم به ذکر است پروژه یاد شده 
    *در تاریخ اردیبهشت91 قراداد مطالعات با مشاور راه منعقد شده 
    *انعقاد 12 جلسه کمیته فنی با مشاور توسط اداره کل راه و ترابری تا مرداد 91 
    *تصویب نقشه برداری دقیق و تهیه نقشه توپوگرافی ارتفاعات الله اکبر و واگذاری به سازمان نقشه برداری در شهریور 91
    *اتمام تهیه نقشه توپوگرافی در اذر 91
    *برگزاری 5جلسه کمیته فنی استان وپیشنهاد 34 واریانت مسیر در دیماه 91
    *تصویب مسیر بهمن 91
    *تشریفات مناقصه و اگذاری مطالعات تونل در اردیبهشت 92
    *واگذاری پروژه تحت مناقصه به پیمانکار قرارگاه سازندگی 17مرداد 92 .
    * تجهیز گارگاه اذرماه 92 
    *مصوبه هیات دولت جهت اختصاص ردیف اعتباری خاص 21 شهریور 
    در اینجا متذکر میشوم تمامی مستندات یاد شده در دستگاه های دولتی موجود و طی دو ماه اینده منتشر و در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت. 

    جناب انصاری دوست عزیز 
    در کجای موازین مکتب ما توهین ، اهانت ، افتراء و تهمت جایز شمرده شده که جناب عالی به بهانه نامه سرگشاده مبادرت به چنین کاری نموده اید.

    دولت تدبیر و امید و شخص دکتر روحانی ریس جمهور محبوب سیاه نمایی خدمات حاکمیت ایا توصیه نموده اند یا جنابعالی به اعتبار مسئولیت دفتر انتخاباتی ایشان در درگز چنین امری را اتخاذ نموده اید.

    ---------------------------------------------------------------------

    من آخرشو خوندم که گفته بود در تاریخ اردیبهشت ٩١ قرارداد مطالعات با مشاور راه منعقد شده
    در صورتی که اردیبهشت ٩١ جناب محمدزاده هنوز به مجلس نرفته بودن
    اگه امکانش بود این متن و فوروارد کنید تو گروهایی که هستین.


    سوال1.
    دکتراحمدی نژاد رییس جمهور،آخرین سفرش  به درگز چه تاریخی بود؟ (جواب.25/2/91).                                 سوال2.
    منتخبین مجلس نهم چه تاریخی شروع بکار کردند؟! (جواب7/3/91).                    
    سوال3.
    (سفررییس جمهورقبل ازشروع مجلس نهم بوده یابعدازشروع؟).(جواب.14روزقبل ازشروع بکارمجلس نهم.)                       
      سوال4.
    درسخنرانی آقای رییس جمهور،ایشان اعتبار مورد نیاز جاده درگز_دوغایی رابراساس درخواست چه کسانی موافقت کرد؟(جواب. آقای جلایری فرماندار. آقای ناهیدی امام جمعه. شعاروخواسته مردم باهدایت مجری وهماهنگی اقای جلایری بااستاندار،واستانداربارییس جمهور).                                             سوال5.
    قطعه اول جاده درگز_دوغایی  حدفاصل پارک ملت تا داغداردرچه تاریخی عملیات اجرایی ان شروع شد؟ (جواب.دراردیبهشت سال1390).                              
    سوال6.
    آیانماینده منتخب مجلس نهم سخنرانی درهنگام سفر رییس جمهور وقت، داشتند؟(جواب. خیر، بدلیل اینکه هموز شروع بکار نکرده بودند!!).   
     سوال وجوابهای فراوانی هست که اگر روشن شود،انوقت خواهیم دید که قبلا هم، کاشته شده وهم، ابیاری شده.بی انصافیست که خدمات مسئولین قبلی (اعم از نماینده، فرماندارو...)نادیده انگاشته شود.البته دست مریزادمسئولین فعلی راکه هم اکنون تلاش دارند.اجرکم عندالله
    پاسخ:

    ممنون از پیامتان

    همچنانکه می بینید ایشان هیچ پاسخی به سوالات بنده ندادند.
    تنها در آخرین خط نوشته خود از مصوبه دولت جناب آقای روحانی خبر دادند که با توجه به سفرشان به استان خراسان رضوی آورده اند که سال آینده بودجه ای برای جاده درگز اختصاص دهند. خوب این فرمایش ایشان دقیقا در سوال سوم بنده اشاره شده است. اگر تازه مصوبه ای آن هم در حد یک اسقبال از این طرح  باشد. چه دلیلی داشت در سفر الان وزیر از آغاز عملیات اجرایی سخن رانده شود؟ تازه اگر در سفر رییس جمهور روحانی به استان مصوبه ای بوده باشد هم که هنوز اعتباری تخصیص نداده شده است. تمام نوشته های جناب آقای فلاحتی اثبات حقانیت نوشته های بنده است.
    ( در عین قدردانی از تلاش های ایشان بخش عظیمی از اقبال دولت روحانی نیز حاصل زحمات نماینده فعلی نبوده)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی