اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاقی نامیدن مصافحه ظریف و اوباما اقدام درستی نیست، گفت: من اتفاقی بودن این دیدار را رد می‌کنم و اساسا امکان ندارد میان دو هیئت رسمی بلند پایه‌ای که تیم‌های تشریفا دارند، برخورد غیرمنتظره‌ای رخ بدهد.

حسین محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان اینکه در نفس موضوع دست دادن آقای ظریف با اوباما یک بحثی مبنی بر اتفاقی بودن این برخورد مطرح می‌شود،‌ اظهار داشت: من اتفاقی بودن این دیدار را رد می‌کنم و اساسا امکان ندارد میان دو هیئت رسمی بلند پایه‌ای که تیم‌های تشریفا دارند، برخورد غیرمنتظره‌ای رخ بدهد.

وی با بیان اینکه من در خصوص اطلاق کلمه اتفاقی در مورد این برخورد ناراحتم،‌ بیان کرد: تمام این بحث‌ها قابل پیش بینی است و امکان ندارد در چنین شرایطی مصافحه‌ای اتفاقی رخ بدهد.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای معتقدند که این مصافحه بر مبنای موضوعات اخلاقی و انسانی است، متذکر شد: اگر بهره‌گیری ازاین موضوع برای یک فرد باشد، موضوع اخلاقی و انسانی بودن جایگاه دارد ولی وقتی که ما با کشوری مخاصمه چندین ساله‌ای داریم، طبیعتا فرد در این موضوعات مخیر نیست و به صورت کلی من این موضوع را نمی‌پسندم و تایید نمی‌کنم

  • جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی