اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

گزارش هواشناسی شهرستان درگز

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۲۰ ق.ظ

گزارش هواشناسی شهرستان درگز:  گزارش هواشناسی درگز به صورت هفتگی هر هفته روز جمعه در این سایت منتشر خواهد شد - موقعیت آب و هوایی درگز در هفته آینده -  امروز شنبه به تاریخ   16۰۱ ۱۳۹۲

 

گزارش هواشناسی درگز

✓ شنبه: متوسط دما در روز برابر است با 28 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز شنبه آفتابی تا کمی ابری گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 13 درجه و آسمان صاف تاکمی ابری خواهد بود.


✓ یکشنبهمتوسط دما در روز برابر است با 29 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز یکشنبه آفتابی گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 12 درجه و آسمان شهرمان صاف تا کمی ابری خواهد بود.


✓ دوشنبهمتوسط دما در روز برابر است با 30 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز دوشنبه صاف تا کمی ابری گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 15 درجه و آسمان کاملا صاف خواهد بود.


✓ سه شنبهمتوسط دما در روز برابر است با 34 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز سه شنبه آفتابی و صاف گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 17 درجه و آسمان صاف و مهتابی خواهد بود.


✓ چهارشنبهمتوسط دما در روز برابر است با 33 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز چهارشنبه آفتابی و صاف گزارش شده است. و در طول شب نیز متوسط دمای هوا 16 درجه و آسمان صاف و مهتابی خواهد بود.


✓ پنج شنبهمتوسط دما در روز برابر است با 28 درجه سانتیگراد و آسمان در طول روز پنج شنبه آفتابی تا کمی ابری گزارش شده است اما به مرور زمان مقدار ابرها بیشتر خواهد شد و در طول شب متوسط دمای هوا 15 درجه خواهد بود اما آسمانی کاملا بارانی را تجربه خواهیم کرد


✓ جمعه: متوسط دما در روز برابر است با 22 درجه سانتیگراد و آب و هوا در طول روز با بارش های پراکنده گزارش شده است و در شب دمای هوا 12 درجه خواهد بود بارندگی های پراکنده تا پایان ساعات این روز ادامه خواهد داشت.


صفحه اختصاصی گزارش هواشناسی شهرستان درگز

  • جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۲۰ ق.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۱)

واقعا مفید بود دستت طلا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی