اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

از دیار شما می رفتم ای قوم... اگر می توانستم

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۴۹ ق.ظ

تکه ای از دلم نوشته های دلتنگی در شب های سیگار و تنهایی های آقای آخر 

 

دل نوشتهایم

 

در خویشتنم بر این اندیشه بودم

که اگر می توانستم

برای زندگانی به ممالک کفر می رفتم

تا شاید بتوانم ایمانم، عدالتم، اسلامم را حفظ کنم

.

ای قوم...

برای زندگانی

از دیار شما می رفتم...

.

اگر می توانستم!

می رفتم... 

 

 دلم نوشته های دلتنگی
 بیست و نهم آذر نود ویک

  • يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۴۹ ق.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۲)

سلام شعر قشنگی بود...

به خصوص این جملش:اگر میتوانستم می رفتم....
باسلام
امیدوارم که خوب باشی
همه جا خوب وبد داره
اگر اینجا دینت را حفظ کردی کاری کردی
وبدون که اینها درپیشکاه خدا کاملا حساب میشه
برادر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی