اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

نظرسنجی درمورد میزان رضایت مردم از مسئولین

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۲۶ ق.ظ

برگذاری نظرسنجی های مستمر در صفحه فیسبوک درگز در مورد میزان رضایت مردم از مسئولین شهرستان درگز...

از این پس تصمیم داریم در صفحه دیگرمان در سایت فیسبوک که بیش از هزار عضو از شهرستان درگز را داراست، نظر سنجی هایی در مورد تمام نهادها و ادارات درگز قرار بدیم تا ببینیم نظر مردم درباره اونها چیه. فضای فیسبوک شهرستان با بیشتر از هزار عضو درگزی که اعضایی از تمام اقشار و طبقه های مختلف شهرستان به همراه خود دارد مشت بزرگیست که نمونه خروار است و می تواند در کنار ارتباط و بحث های مفرح جوانان یک کارگاه اجتماعی خوب هم باشد. و استفاده های فراوان برای وضعیت اجتماعی ما داشته باشد. از شما دوست عزیز می خواهیم در این نظرسنجی ها و بحث های مربوط به شهرستان شرکت کنید. تا بتوانیم به دیدگاه های خود اهمیت بیشتری ببخشیم. لطفا روی لینک زیر کلیک کنید و در نظر سنجی شرکت کنید. اولین نظر سنجی این صفحه سوال در مورد میزان رضایت مردم از راهنمایی و رانندگی شهرستان درگز است. لینک صفحه ی برگذار کننده نظر سنجی ها: 

http://www.facebook.com/Dargaziha

ضمنا عزیزانی که در فیسبوک عضو نیستند و یا فیلتر شکن ورود به فیسبوک را در اختیار ندارند می توانند گزارش و نتیجه این نظرسنجی ها را در همین سایت ببینید. بعد از پایان نظرسنجی نتایج آن را در قلم یاز نیز منتشر خواهیم کرد.

امیدواریم این نظرسنجی ها انتظارات و نظارت های لازم بر خواست و دیدگاه های مردم را ایجاد کند و بتوانیم با این نظرسنجی ها انتقادات مردم را به گوش مسئولین محترم و زحمتکش شهرمان برسانیم.

  • پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۲۶ ق.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی