اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

 

تلفن تماس مرکز مدیریت راه های استان خراسان جهت ارتباط و گرفتن اطلاعات مسافرین قبل از رفتن به جاده های بین شهری استان خراسان
 

 
بنابر اعلام مرکز مدیریت راه های خراسان رجاده درگزضوی، عملیات شن و نمک پاشی در جاده ترانزیتی قوچان - درگز و دیگر جاده های استان خراسان انجام شده است.
مرکز اطلاعات راه های خراسان رضوی در پایان از کلیه رانندگانى که قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند، درخواست کرد: قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 و یا تلفن 3411000-0511 از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند، ضمن این که بنابر اعلام این مرکز نیروهای راهداری در کلیه محورهای استان به صورت فعال و برای تامین امنیت تردد مسافران حضور دارند.

 
 

استفاده غیرقانونی از برق در درگز طی سال جاری جان سه نفر را گرفته است!

 
خراسان: درگز- در سال جاری به دلیل استفاده بی رویه و غیرقانونی از شبکه های برق درگز ۳ نفر دچار برق گرفتگی شدند و جان خود را از دست دادند. مسئول روابط عمومی اداره برق درگز با اعلام این خبر افزود: این افراد هنگام صعود از تیر برق و دستکاری شبکه دچار برق گرفتگی شدند. «عزیز صفائیان» افزود: حداقل ۱۰نفر نیز بر اثر برق گرفتگی در درگز دچار آسیب جدی شده اند که عامل بروز حوادث نیز بی مبالاتی خود این افراد است. وی به افرادی که به صورت غیرمجاز ازشبکه های برق استفاده می کنند، در خصوص عواقب این کار هشدار داد و از آن ها خواست از هرگونه اقدام خودسرانه خودداری کنند.
  • جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۳۲ ق.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی