اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

دانلود مستند شوک

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۳۳ ق.ظ

مستند شوک فیلمیست که درباره موضوعات و مشکلاتی اجتماعی ساخته شده است. هدف تولید کنندگان این اثر آشنا شدن جوانان و اقشار مختلف با معضلات اجتماعیست که امروزه سعی دارد از ناامیدی ها و تنهایی ها و ضعف های اجتماعی ایرانی سوء بهره برد و چون یک بیماری روح جوانان این جامعه را به سوی نابودی و تباهی کشاند. دیدن این مستندات خالی از لطف نیست. به همین منظور قلم یاز مستنداتی از این آثار را جهت دانلود و نمایش منتشر می کند... 

مستند شوک




مستند شوک - قسمت اول

 فضای گروه های شیطان پرستی در ایران و جهان و مشکلات شخصیتی در شکل گیری آنها و عاقبت گرایش به چنین گروه هایی از زبان اعضای گرفتار شده در دام گروه (برگرفته از فیلم مستند شوک) به مدت 13:20 .





مستند شوک - قسمت دوم

 
 گروه های شیطان پرستی و موسیقی، رفتارهای شنیع، مهمانی‏های شبانه و ارضای شخصیتی نادرست و عاقبت گرایش به چنین گروه هایی از زبان اعضاء گرفتارشده در دام گروه (برگرفته از فیلم مستند شوک)به مدت 12:26 .





مستند شوک - قسمت سوم

بررسی عقاید و عملکرد گروه های شیطان پرست و رابطه آنها با موسیقی رپ و مواد مخدر و آشنایی با ابزارهای آنها برای جذب افراد. به مدت 11:59 .





مستند شوک - قسمت چهارم

 
 بررسی عقاید و عملکرد گروه های شیطان پرست و رپ و آشنایی با ابزارهای آنها برای جذب افراد به گروه و عاقبت گرایش به چنین گروه هایی از زبان اعضاء گرفتار شده در دام گروه (برگرفته از فیلم مستند شوک) به مدت 10:05 .

  • دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۳۳ ق.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی