اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

چوپان دروغگو بر روی سن اداره ارشاد درگز

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۱۴ ب.ظ

تئاتر شهرستان درگز: به عنوان آخرین کار تئاتر شهرستان درگز که به مناسبت ده فجر توسط هنرمندان و اداره ارشاد اسلامی درگز پیگیری شده بود تئاتر چوپان دروغگر هم روی سن اداره ارشاد درگز رفت.

به مناسبت دهه فجر در شهرستان درگز برنامه های مختلفی برنامه ریزی و اجرا شد که مثل هرساله یکی از برنامه های هنری در شهرستان کار تئاتر و طنز و جنگ بود. بعد از دو تئاتر سابق که توسط هنرمندان شهرستان در دهه فجر درگز به اجرا در آمد، چوپان دروغگو نیز در حال اجراست. این برنامه که به کارگردانی آقای آرمان دلیران به اجرا رسیده است بازیگران زیر را به همراه دارد:
محمد رسول فخار - علی چراغیان - آرمان دلیران - میلاد سلیمان - پریسا خمر - وحید سلحشوران
این کمدی طنز هر روزه از ساعت شش بعدازظهر در سالن اداره ارشاد اسلامی درگز در حال اجراست. از طرفی گروه هنری یکی بود یکی نبود در نظر دارد از بازدیدکنندگان این صفحه نیز دعوت کند تا به تماشای برنامه طنز چوپان دروغگو بنشینند و برای بازدیدکنندگان این صفحه تخفیف ویژه ای نیز در نظر گرفته شده است.
قیمت تهیه بلیط این برنامه طنز مبلغ 2500 تومان است که چنانچه اعضا و بازدیدکنندگان این پیج موقع حضور در این برنامه به هنگام تهیه بلیط خود را از اعضای گروه شهرستان درگز در فیسبوک و یا از خوانندگان سایت قلم یاز معرفی کنند قیمت بلیط برای آنها 2000 تومان محسوب خواهد شد.

  • چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۱۴ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۱)

  • افزایش بازدید استثنایی
  • سلام. آمار بازدید سایت شما را منفجر می کنیم
    به صورت کاملا رایگان
    افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل فقط توسط سیستم ما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی