اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

کشتی با چوخه درگز در مسابقات استانی

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۰۸ ب.ظ


اخبار درگز: 
پیروزی های مختلف برای ورزشکاران درگزی در رشته کشتی با چوخه درگز در سطح استان خراسان. در مسابقات شهرستان گرمه



به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، در چهارمین دوره این رقابت‌ها 98 کشتی گیر در قالب 12 تیم از استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان و تهران روز گذشته در شهر گرمه با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

بر اساس این گزارش، در این دوره از رقابت‌ها که در سالن آزادی این شهر برگزار شد، در پایان در نتایج تیمی، تیم گرمه میزبان رقابت ها به مقام قهرمانی رسید، فاروج دوم شد و تیم درگز نیز در مکان سوم ایستاد. 

این مسابقات در چهار وزن 65 کیلوگرم، 75 کیلو، 85 کیلو و85+ کیلوگرم برگزار شد و در بخش انفرادی نفرات برتر به ترتیب زیر مشخص شدند. 

در وزن 65 کیلوگرم سعید رضاییان از بجنورد، غلام نجاری از گرمه و علی رحمانی از آشخانه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. 

در وزن 75 کیلوگرم ابراهیم ولیان از اسفراین، شهرام ترخانی از درگز و بهزاد اکبری از شهر گرمه به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. 

در وزن 85 کیلوگرم وحید قائمی از اسفراین قهرمان شد، سعید رضوانی از درگز دوم شد و هادی قدیمی از تیم گرمه در جایگاه سوم ایستاد. 

و در وزن 85+ کیلوگرم مسعود حاجی پور مقدم از فاروج ، محسن خاکشور از فاروج و مسلم نوری از شیروان در رده های اول تا سوم ایستادند. 

  • يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۰۸ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی