اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

بیمارستان درگز و مردم نگران و بیچاره

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۵۶ ب.ظ
امشب به خاطر ملاقات یکی از دوستانم گذرم به بیمارستان درگز افتاد

از در ورودی بیمارستان که وارد شدم زنی گریه می کرد و نگران بیمارش بود و مردی زیر لب فحش می داد و از وضعیت رسیدگی بیمارستان گله داشت... نزدیک درب ورودی اورژانس که شدم دیدم چندتا خانوم ایستادند و اعتراض دارند که چرا دکتر بیمارشون رو ندیده و گفته من این بیمار رو دیشب معاینه کردم و دوباره این کار رو نمی کنم و ببریدش مشهد!!! شوهر خانوم بیمار هم خیلی عصبی بود و می گفت شاید درد خانومش یه چیز دیگست و دکتر وظیفه داره مجددا ویزیت بکنه... و حتی درخواست کرد اکه دکتر فکر می کنه بیمار باید مشهد بره هم باید رسیدگی کنه و اون رو اعزام بکنه. داخل که رفتم دیدم دوستم روی تخت اورژانس تنهاست و از درد به خودش می پیچه و وقتی پرسیدم چرا کسی کنارش نیست گفت: ممنوع کردند که کسی کنار بیمار باشه و گفتند که پرستارها هستند!!! موقع ورود خیلی از خانواده های بیمارای دیگه رو هم بیرون منتظر و نگران دیده بودم. وقتی می رفتم، تخت کناری یه جوون رو آورده بودند که مادرش و برادراش تازه از روستا رسیده بودند و ناراحت و نگران با عجله اومدند تا مریضشون رو ببینند. دکتر که در حال ویزیت یه بیمار بود، بیمارش رو رها کرد و اومد پیش این خانواده و همه رو بیرون کرد! اون هم با یک وضع عجیبی که واقعا در شان تحصیلات ایشون و مردم درگز ندیدم. درسته اطراف بیمار نباید شلوغ باشه اما باید درک کنند که یک مادر روستایی با هزار نگرانی راه طولانی رو اومده تا توی راه فکر و خیال می تونسته کلی به نگرانی هاش اضافه بکنه و چند دقیقه حق داره بچه ش رو ببینه و آروم بشه. نمی دونم چی بگم. از دکتر شریفی که پزشک عمومی اورژانس بود و با مردم اینجوری برخورد می کرد گله کنم یا از مدیریت بیمارستان و یا... فقط خیلی متاسفام که امروز حال و روز ما درگزی ها اینه. این بیمارستان اگر در شهرستانی قرار داره که محرومه و پزشک های درست و درمون به این شهر نمیان باید خیلی ساده بودجه و امکانات بیشتری برای پزشک هایی که به مناطق محروم می رند و خدمت می کنند در نظر گرفته بشه که هم با اعصاب بهتری خدمت بکنند و هم اینکه ما از مسئولین و پزشک های مجرب تر و محترم تری برخوردار باشیم. کمبودها و مشکلاتی که توی بیمارستان درگز هست و همه ی مردم از اون گله داشتند و دارند؛ مشکلاتی هستند که بلاخره باید حل بشند و براشون چاره ای اندیشه بشه. حتما باید بازهم مثل دفعات قبل چند نفر از مردم ما جونشون و سلامتیشون رو از دست بدند و همه با هم تاسف بخوریم؟ کی باید برای بیمارستان درگز فکر کنه؟ آیا مسئول دلسوزی هست؟

  • پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۵۶ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی