اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

فرماندار جدید درگز و اولین نشست رسمی با خبرنگاران

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۲:۱۸ ب.ظ

فرمانداری درگز: خبرنگاران با زبان گویا و چشمان تیزبین و نقد منصفانه آرامش را به جامعه باز می گردانند و هیچ شک و شبهه ای هم در این زمینه نیست.

 

مقصودی: سید جواد جوادی :  خبرنگاران با فرماندار درگززبان گویا و چشمان تیزبین و نقد منصفانه آرامش را به جامعه باز می گردانند و هیچ شک و شبهه ای هم در این زمینه نیست.

فرماندار جدید درگز در اولین نشست رسمی خود با خبرنگاران شهرستان درگز با اعلام این مطلب افزود: ایجاد خوش بینی در جامعه و نگاه مثبت به جای نگاه منفی می تواند نظام را به خواسته اش برساند. «سید جواد جوادی» افزود: به دلیل اهمیت کار رسانه و از آن جا که خودم قبلا خبرنگار بودم و خبرنگاران را بیشتر درک می کنم، اولین نشست خودم را با زحمت کشان رسانه برگزار کردم. وی افزود: خبرنگاران باید سعی کنند در حل مشکلات جامعه و مردم بسیار موثر باشند.

  • پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۲:۱۸ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۲)

شنیده شده رماندار اسبق درگز جلایری قصد کاندیدا شدن در انتخابان آتی مجلس را دارد.خبری دارید؟
سلام ممنون که خبرهای شهر رو میزار خدا توفیقت بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی