اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

به دنبال کمی بارش نزولات آسمانی در درگز مردم این شهرستان در نماز باران شرکت کرده و از خداوند طلب باران کردند.
 
 
نماز باران در درگز اقامه شدبه گزارش خبرگزاری فارس از درگز، در حالی که اولین ماه از فصل زمستان نیز رو به پایان است اما تاکنون هیچگونه بارش چشمگیری در این شهر اتفاق نیفتاده و همه اقشار مردم به ویژه کشاورزان و دامداران را نگران کرده است.

به همین منظور مقارن ظهر امروز بیش از هزار نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان درگز برای اقامه نماز باران خود را به محوطه اداره جهاد کشاورزی درگز رساندند و نماز باران را به امامت حجت‌الاسلام ‌والمسلمین علی ناهیدی امام جمعه شهرستان اقامه کردند و از خداوند طلب بارش نزولات آسمانی کردند.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین ناهیدی ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم شهرستان، به برگزاری این مراسم به پیشنهاد خود مردم شهرستان اشاره کرد و گفت: بهتر است شهرستان‌های دیگر نیز از این حرکت مردم درگز الگو‌برداری کنند و برای طلب باران نماز به جای آورند.

وی افزود: ما باید صبور باشیم و اگر پس از نماز، باران نیامد به این معنی نیست که نمازمان مورد قبول واقع نشده است بلکه در روایات داریم که در صورت نیامدن باران باید تا سه مرتبه این کار را تکرار کنیم که پس از آن مستجاب می‌شود.

لازم به ذکر است، در سال 1392 استان خراسان رضوی در میان 31 استان کشور رتبه 28 بارش‌ها را به خود اختصاص داده است.

  • سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۴۹ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی