اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

شکارچی غیرمجاز در جریان درگیری مسلحانه با محیط بانان تندوره کشته شد

 


پارک ملی تندوره شهرستان درگز

 

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: روز گذشته (یکشنبه ۱۳۹۲/۱۰/۲۹) گروهی از شکارچیان غیرمجاز وارد پارک ملی تندوره شده و در جریان درگیری مسلحانه با محیط بانان متاسفانه یکی از شکارچیان هدف گلوله قرار گرفته و کشته می شود.

شکارچیان غیرمجاز که از صبح دیروز وارد پارک شده بودند، حوالی غروب و پس از شکار یک راس قوچ وحشی درحال خروج از منطقه با محیط بانان مواجه می شوند.

شکارچیان بدون توجه به فرمان ایست محیط بانان شروع به فرار نموده و محیط بانان نیز پس از صدور فرمان ایست، اقدام به تیراندازی هوایی می نمایند.

شکارچیان غیرمجاز که پنج نفر بوده و ۳ نفر از آنان مسلح بوده اند، شروع به تیراندازی بسوی مامورین نموده و با شلیک متقابل محیط بانان یکی از شکارچیان هدف گلوله قرار می گیرد.

محیط بانان در آستانه تاریکی هوا و شرایط مه آلود، متوجه زخمی شدن شکارچی نمی شوند و چهار نفر از شکارچیانی که مجروح را همراهی میکرده اند، شکارچی زخمی را به همراه خود از منطقه خارج می کنند.

متاسفانه شکارچی مجروح به دلیل خونریزی زیاد و پیش از رسیدن به مراکز درمانی فوت می کند.


منبع: نشریه اینترنتی شهرستان درگز

  • سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۵۸ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۱)

با سلام.

امیدوارم این بار نظرمو قابل بدونید و اونرو ثبت کنید چون چند بار فرستادم ثبت نشده.

میشه بگید نسا چه ربطی به درگز داره!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نسا پایتخت اشکانیان تو ترکمنستانه و اصلا دخلی به درگز نداره چرا این اطلاعات ناقص و تعصب وارانه رو اجازه میدید که رو سایتتون بذارن ؟؟؟؟ با اینکار باور بفرمایید خودتون رو زیر سوال می برید من نمیدونم این آقا بر چه اساسی داره درگز رو با نسا یکی میدونه ولی فقط میتونم بگم یا ایشون اصلا شناختی از ایران و دو ره اشکانی نداره یا درگز رو نمیشناسه یا بیشتر ازونکه تاریخ بنویسه بذر تعصب کورکورانه رو میپاشه!.بنده به عنوان یک باستان شناس که افتخارم درگزی بودنمه هییییچوقت به خودم این جرات رو نمیدم که انقد راحت و ببخشید آبکی درمورد تاریخ درگز صحبت کنم.یا حق

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی