اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان درگز - نشست صمیمی آقای حمیدی فرماندار درگز با معتمدین شهرستان

مرتضی حمیدی

در این جلسه حمیدی فرماندار درگز با اشاره به ضرورت تعامل و هم اندیشی بامعتمدین شهرستان ، آنها را مهمترین مرجع مشورتی خود و حلقه ارتباطی بین خود به عنوان خادم مردم و ولی نعمتان خود دانست و از تعامل مثبت ، اتحاد و همدلی اهالی محترم شهرستان که با حضور پرشور و گسترده در مراسم و مناسبت های مختلف سال 1393 متحمل گردید قدردانی نمود .
نماینده عالی دولت در شهرستان به دستاوردهای چشمگیر دولت تدبیر و امید که به لطف الهی و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری به آن ها دست یافت اشاره و از جمله مهمترین آن را کنترل تورم از 48% به زیر 15% و برقراری ثبات و آرامش در بازار ، شاهکار عظیم دولت در حوزه سلامت و تحت پوشش قرار دادن همه هموطنان و توزیع بیش از 8 میلیون دفترچه بیمه سلامت و تنش زدایی در عرصه بین المللی و اثبات حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه ها و اهداف صلح آمیز هسته ای مردم شریف ایران را برشمرد .
در ادامه حاضرین به بیان نظرات و پیشنهادات خود با فرماندار شهرستان پرداخته و نقطه نظرات خویش را با فرماندار شهرستان در میان گذاشتند .

 

 


  • يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۸۷، ۰۹:۴۵ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">