اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان درگز - استقبال گسترده مردم از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در درگز

درگز- مقصودی: درنمایشگاه عرضه مستقیم کالا پائیزه سالجاری میزان استقبال مردم نسبت به سال قبل 30درصد افزایش داشته است .

نایب رئیس اتاق اصناف درگز در هنگام بازدید امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین از این نمایشگاه در استادیوم تختی درگز با اعلام این خبر افزود: کاهش قیمت کاللاها در نمایشگاه نسبت به بازار، منظم و روان بودن کار خرید و جاذبه های کار نمایشگاه ، وجود کالاهای ضروری و مورد نیاز روز شهروندان اطلاع رسانی و انجام کار فرهنگی اتاق اصناف در سطح شهرستان و... ازجمله مواردی بود که در روند رشد فعالیت نمایشگاه پائیزه موثر بوده است.

زحمتی افزود: در نمایشگاه امسال که از تاریخ 23 شهریور شروع و تا 1/7/93 ادامه داشت تعداد 90 غرفه شامل انواع پوشاک، لوازم التحریر ، کیف و کفش مدارس ، مواد غذایی و مقادیر اندکی لوازم خانگی و... فعال و حضور داشتند که 50 درصد آنان از واحدهای تولیدی مشهد وسطح استان و 50 درصد نیزاز کسبه فعال بودند.

وی افزود: بطور متوسط روزانه حدود 3 هزار نفر از نمایشگاه بازدید داشته اند که نسبت به سال قبل میزان رضایت مندی نیز قابل قبول و در خور توجه بوده است. و نبود مکان مناسب برای برپایی نمایشگاه های فصلی را یکی از مشکلات اتاق اصناف یاد کرد و افزود: در نظراست در محدوده شهری با همکاری صمیمانه اداره صنعت معدن و تجارت ، شهرداری، نیروی انتظامی و تربیت بدنی و عنایت و توجه امام جمعه و فرماندار و سایر مسئولین در جهت راه اندازی نمایشگاه قدردانی نمود.


  • دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۸۷، ۱۱:۰۴ ق.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">