اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان درگز - دولت باید پایگاه‌های اجتماعی و طرفداران خود را پیدا و آنها را تقویت کند.

رئیس مجمع زنان اصلاح‌طلب خراسان رضوی گفت: دولت باید به جای این که انرژی خود را صرف پاسخگویی به حاشیه‌ها کند باید پایگاه‌های اجتماعی و طرفداران خود را پیدا  و آنها را تقویت کند.

 

شهناز رمارم نقد را یک فرآیند سازنده دانست افزود: کسی که نقادی می‌کند نقاط مثبت و منفی را می‌بیند و به پویایی حرکت‌ها کمک می‌کند و اگر می‌خواهد به بیان نقاط ضعف بپردازد طوری آن را ارایه می‌کند که به سمت سازندگی برود.

 

اهم دیدگاههای سرکار خانوم رمارم به شرح ذیل است:

 

- زبان نقد باید بدون تحقیر، تهدید و تخریب وبلکه مشوقانه و منصفانه باشد.

- تخریب بنا ندارد بخش‌های مثبت جریان را ببیند بلکه به دنبال بزرگ کردن نقاط منفی با رنگ و لعاب عامه پسند و تحریک کننده است، یعنی نقاط منفی را برجسته می‌کند و قصد دارد جایگاه مقابل را تضعیف کند.

- تخریب‌هایی که در حال حاضر شاهد آن هستیم توسط گروه‌هایی است که با انتخابات ۲۴ خرداد غافل‌گیر شدند.

- آنان فکر می‌کنند مردم تصادفی به دولت منتخب رای دادند به همین جهت منافع خود را در خطر می‌بینند.

- در دولت فعلی تشکیلات حزبی انسجام لازم را ندارد تا در هنگام ضرورت وارد شوند.

- در این دولت گروه‌های شناسنامه‌دار وجود دارد اما فرصتی برای بازسازی و شناسایی آنها نیست.عده‌ای از افراد خودشان را پشت بعضی از اسامی پنهان می‌کنند و مدعی می‌شوند که شناخته شده‌اند و جزء گروه‌های شناسنامه دار به شمار می‌آیند.حزبی که ارکان و اعضای آن از ۱۰ سال قبل است و حتی احکام آنها تمدید نشده و براساس شرایط رسمی و قانونی فعالیت انتخاباتی هم ندارد، حزب نیست.احزاب شناسنامه‌دار اولا باید شرایط  فعالیت رسمی خود را فراهم کنند و بعد به بیان دیدگاه های سیاسی و فعالیت‌های تشکیلاتی خود بپردازد، در این زمینه  وزارت کشور باید فعال و حرکت‌های مثبتی را صورت دهد.

- اصلاح‌طلب‌ها در شرایط فعلی منسجم‌تر هستند زیرا رهبر واحدی به نام خاتمی دارند.

- رییس جمهور باید ستادهایش را به صورت منسجم پشتیبانی کند و فاصله بین مردم و دولت را از بین ببرد.این حلقه مفقوده باعث شده که دولت نتواند با مردم ارتباط برقرار کند.

- دولت درمقابل تخریب ها  باید سعه صدر از خود نشان دهد و از دلسوزان و مشوقانی که خواهان تغییر، اهل تفکر و اندیشه هستند، حمایت کند.

- روحانی تنها رئیس جمهوری است که پایگاه اجتماعی خود را شناسایی نکرده و ارتباطش را با بدنه رای‌دهندگانش برقرار نکرده است.هر دولتی بعد از هر انتخاباتی توانست با رای دهندگان خود ارتباط برقرار کند، ستادهایش را تقویت و  تبدیل به دفاتر مردمی کند، مانند دولت خاتمی که از دل طرفداران  آن حزب مشارکت و دولت احمدی نژاد که از دل طرفدارانش جبهه پایداری بیرون آمد.

 

منبع: ایسنا


  • دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۸۷، ۰۶:۲۷ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">