اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

متوقف شدن ساخت جاده و تونل الله اکبر درگز

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ق.ظ

فرماندار درگز: به محض تخصیص بودجه سال 94، کار ساخت جاده و تونل الله اکبر دوباره آغاز می شود.

مرتضی حمیدی فرماندار درگز در خصوص اهمیت جاده جدید شهرستان درگز و نقش آن در پیشرفت درگز گفت: جاده جدید یکی از ضرورت های شهرستان و یکی از مهم ترین اولویت های ما است. با ساخت این جاده درگز 60 کیلومتر به مرکز استان نزدیک می شود که نقش به سزایی در شکوفایی اقتصادی این شهر ایفا خواهد کرد.

وی در باره اقدامات انجام شده این پروژه گفت: در سال های قبل کارهای مطالعاتی این پروژه انجام شده و کارگاهی نیز در محل آن (روستای گپی) ساخته شده است و با تعریف ردیف بودجه، کار این پروژه آغاز شد.

وی در خصوص جمع آوری چند ماهه کارگاه پروژه تونل الله اکبر گفت: با پایان یافتن اعتبارات سال 93 موقتا کار این تونل متوقف شد و به محض مشخص شدن اعتبارات سال 94 و تخصیص بودجه، فعالیت این کارگاه دوباره آغاز می شود؛ و مسئولین شهرستان برای این خواسته منطقی مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

چندی پیش، حسین جلیلی، عضو شورای اسلامی شهر درگز گفته بود (منبع خبر) که با هماهنگی و همفکری نماینده مردم و اعضای شورای اسلامی شهر درگز، نخستین تونل با عنوان الله اکبر برای کاهش تصادفات تا پایان دوره چهارم شورای شهر در این شهرستان ساخته می‌شود.

  • شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ق.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی