اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

امام جمعه درگز گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی تنها راه بیرون رفت کشور از مشکلات اقتصادی رایج است و بسیاری از مشکلات کشور حاصل بی عدالتی و بی تدبیری مسئولین است و ربطی به تحریم ها ندارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه، حجت الاسلام حسین ملکی امام جمعه درگز در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: اسقاط هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران در آسمان آبی خلیج فارسی توسط کشتی های جنگی آمریکا  نمونه کوچکی از مفهوم حقوق بشر آمریکاست؛ آنها با زیر پا گذاشتن همه قوانین بین المللی بارها چهره پلیدشان در مقابل جهانیان و به ویژه ایرانیان آشکار شده است.

وی افزود: عده ای در داخل کشور تصور می کنند دوستی با آمریکا یعنی حل شدن تمام مشکلات، اما تاریخ اثبات کرده است آمریکا عهد شکن است و این کشور مستکبر پیش ازاین دست دوستی به صدام و قزافی داده بود اما سرانجام همین آمریکا باعث نابودی آنها شد.

حجت الاسلام ملکی در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی تنها راه بیرون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است و بسیاری از مشکلات کشور حاصل بی عدالتی و بی تدبیری مسئولین است و ربطی به تحریم ها ندارد.

وی در خصوص بی عدالتی رایج اقتصادی افزود: چرا باید افرادی در این کشور با داشتن شرکت های بزرگ تجاری به راحتی از پرداخت مالیات شانه خالی کنند در حالی که کاسب های خرده پا با این اوضاع اقتصادی مالیات های سنگین پرداخت کنند.

امام جمعه درگز در خصوص ماه رمضان گفت: ۹۵درصد بیماری های انسان مربوط به سوء تغذیه و معده است و اسلام یک ماه روز داری را برای سلامت انسانها واجب کرده است.

وی افزود: مسلمان علاوه بر روزه داری رایج باید در دو بعد دیگر قلبی، زبانی خود را حفظ کند تا از همه تاثیرات اجتماعی پزشکی و روانی روزه بهرمند شود

  • شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ق.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی