اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

امنیت و رفاه خود را مدیون خون شهدا هستیم

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ق.ظ
به گزارش ایثار واحد استان خراسان رضوی، سومین جلسه شورای اداری شهرستان درگز در محل سالن اجتماعات فرمانداری به نام یکی از سرافرازان اسلام، شهید جهانگیر نارنجی برگزار شد.
آغاز این جلسه با خوانش فرازی از زندگینامه و وصیت‌نامه سردار شهید جهانگیر نارنجی همراه بود و در آن شرکت‌کنندگان در جلسه ضمن ادای احترام به مقام شهید با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای هشت سال  دافع مقدس تجدید پیمان کردند. مرتضی حمیدی فرماندار درگز تصریح کرد: شهدا برگردن ما حق بزرگی دارند و امنیت رفاه مردم مدیون خون پاک این عزیزان است. حمیدی افزود: اگر شهدا و ایثارگران ما نبودند این عزت و افتخاری که امروز شاهد چنین اقتدار و سربلندی برای مردم ایران اسلامی نبودیم و این شهدا و ایثارگران بودند که با از خودگذشتگی حماسه‌ای چون دفاع مقدس را رقم زدند. این جلسه نیز پس از هم‌اندیشی و بررسی مسائل شورای اداری به پایان رسید. لازم به ذکر است شهید والامقام جهانگیر نارنجی 26 خرداد 1360 در منطقه دهلاویه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
  • سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ق.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی