اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

یک زوج گردشگر از کشور فرانسه که سفر خود را به شهرها و کشورهای مختلف با دوچرخه آغاز کرده اند در سفر به استان خراسان رضوی از جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی شهرستان درگز بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، این زوج گردشگر فرانسوی، پس از عبور از شهرهای مختلف ایران وارد شهر مرزی درگز شدند تا از نقطه صفر مرزی وارد کشور ترکمنستان و از آنجا به مقصد نهایی یعنی کشور چین سفر کنند.
 این دو گردشگر که در واقع مسیر جاده ابریشم را رکاب می زنند پس از توقف یک روزه در شهر درگز از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان بازدید و از نزدیک با مواریث مادی و معنوی این شهرستان، آثار و بناهای تاریخی و نیز جاذبه های گردشگری درگز آشنا شدند.
این زوج گردشگر فرانسوی در بازدید استان خراسان رضوی را یک استان بی نظیر از لحاظ آثار تاریخی و جذبه های گردشگری نام بردند و در بازدید از محوطه تاریخی بندیان درگز، این محوطه تاریخی را فوق العاده جذاب و جزء متون و منابع تحقیقی ارزشمند دوره ساسانیان دانستند.
این گردشگران سپس در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیما  در شهرستان درگز از ایران به عنوان کشوری متمدن نام بردند که دارای مردمی بسیار نجیب و خونگرم هستند.
این دو توریست فرانسوی که از مهمان نوازی مردم ایران به شدت رضایت داشته و همواره بر این مهمان نوازی تاکید داشتند، پس از بازدید از سایت موزه بندیان درگز  از نمایشگاه عکس جاذبه های تاریخی و تفریحی، حیات وحش، سالن سنگ نوردی و سالن کشتی درگز بازدید کردند.

  • پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۹ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۲)

  • افزایش بازدید وبلاگ
  • سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

    لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

    تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

    برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------
    استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی