اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، مرتضی حمیدی فرماندار درگز طی پیامی پیروزی تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر قدرتهای جهان را به محضر ملت و مردم سرافراز ایران ، رهبر معظم انقلاب ، ریاست محترم جمهوری و بویژه مردم فهیم و شایسته درگز تبریک گفت.
« اکنون که به لطف پروردگار یکتا ملت بزرگ ایران صوم استقامت را با پیروزی و ظفرمندی افطار کرده است تحقق توافق تاریخی هسته ای را شادباشی سزاوار میبایست گفت . توافق خوبی که به هدایت مقام معظم رهبری و تدبیر ریاست محترم جمهور بر پایه منافع ملی و اعتماد به نخبگان ، فرهیختگان ، اتکا بر خرد ، منطق و پشتیبانی و مقاومت ملت شریف ایران و با شجاعت ، مدیریت و درایت وزیر محترم امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای و بر مبنای احترام متقابل و تعهد مشترک با قدرتهای دنیا حاصل شد را خدمت ملت سرافراز ایران ، رهبر معظم انقلاب ، ریاست جمهور و بویژه مردم فهیم و شایسته درگز شاد باش و تبریک می گویم . مرتضی حمیدی فرماندار درگز»
  • پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۸ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی