اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

به گزارش روابط عمومی نشست صمیمی مشاوران جوان مدیریت آموزش و پرورش درگز با حضور مشاور جوان مدیر کل محترم آموزش و پرورش خراسان رضوی جناب آقای داریوش پایسته در ساعت 18روز چهار شنبه مورخه 94/4/24 در محل اداره آموزش و پرورش درگز برگزار شد.

مشاور جوان مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان (داریوش پایسته) و همینطور مشاور امور بانوان ایشان (رزا درسنی) از فرهنگیان و فرزندان شهرستان درگز هستند که در جایگاه مشاوره جوان و مشاور امور زنان مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در حال خدمت به این مرز و بوم هستند.

 پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، دکتر پاکدل مدیر آموزش و پرورش درگز ضمن خیر مقدم به اعضای مشاورین جوان دست یابی به توافقات هسته ای براساس حفظ عزت اسلامی را به حاضرین تبریک گفت.  وی با اشاره به نقش و اهمیت گروه مشاوران جوان افزود: وظایف مشاوران جوان تلاش در جهت افزایش کیفیت و اثربخشی برنامه های آموزش و پرورش از طریق تولید فکر، نوآوری و بهره گیری از نظرات متخصصان و کارشناسان و صاحب نظران است، پاکدل به حضور و فعالیت هرچه بیشتر این گروه در ادارات آموزش و پرورش و مدارس تاکید نمود. وی یادآور شد یکی دیگر از وظایف مشاوران جوان در مدارس پیدا کردن نقاط ضعف، مشکلات و چالش های جوانان و ارائه راه حل های مناسب جهت برطرف کردن آنان است.

در ادامه داریوش پایسته مشاور امور جوانان مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی که مهمان این جلسه بودند در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاشهای صالح مشاور جوان اسبق مدیرکل درخصوص تهیه و تنظیم شیوه نامه گروه مشاوران جوان گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی جوانان به دستور مدیر کل محترم به منظور استفاده از توان و فکر جوانان در همه سطوح یکی از برنامه های مهم این حوزه می باشد. وی فعالیت و حضور در پارلمان های مجازی و حضوری فرهنگیان را پیشنهاد  و معرفی همکاران جوان در جهت به کارگیری در سطوح مدیریت، تولید نشریه، سلسله جلسات علمی و برگزاری تریبون آزاد برای دانش آموزان و فرهنگیان را از دیگر برنامه های گروه مشاوران جوان ذکر کرد.

مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه افزود: اساس شکل گیری این گروه، جمع آوری، ساخت و پرداخت ایده های نو و جدید و رساندن به مرحله ی اجرا در آموزش و پرورش از طرف گروه مشاوران جوان مدیران آموزش و پرورش، اجرایی نمودن و عمل به ایده ها و طرح های دارای قابلیت اجرایی از طرف ما و مدیران ادارات آموزش و پرورش است.

 پایسته در پایان ضمن تشکر از پاکدل مدیر آموزش و پرورش درگز جهت برگزاری این جلسه از حضور فعال ترین همکار فرهنگی، ارسلان زینلی در پارلمان مجازی فرهنگیان در گروه مشاوران جوان این مدیریت تقدیر و تشکر نمود. در پایان هر یک از اعضاء ضمن معرفی خود نقطه نظرات خود را درباره فعالیت گروه مشاوران جوان بیان کردند.

  • جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ق.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۱)

  • طراحی سایت
  • امیدوارم موفق باشند و تشکر از سایت خوب شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی