اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

کنسرت موسیقی شاپرک

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۳۲ ب.ظ

طبق گزارشی که برای قلم یاز ارسال شد گروه موسیقی شاپرک شهرستان درگز برنامه برگذاری کنسرت موسیقی در پنج شهر استان خراسان را در برنامه خود دارد.

بجنورد، شیروان، نیشابور، درگز و قوچان از شهرهایی هستند که برنامه کنسرت موسیقی شاپرک به زودی در این شهرها برگذار خواهد شد. در تماسی که با بابک اخلاقی سرپرست این گروه داشتم ایشان این خبر رو تایید کردند و اعلام کردند که این کار با هدف کمک به مردم زلزله زده آذربایجان صورت می گیره و درآمدهای کسب شده از این کنسرت ها به مردم زلزله زده تقدیم خواهد شد... ضمنا سرپرست گروه شاپرک تاکید داشتند که انتقاد و گلایه ایشون از مسئولین اداره ارشاد سبزوار حتما نوشته بشه. گویا در پیگیری اجرای این کنسرت در سبزوار، مسئولین مربوطه در این شهرستان پیگیری های لازم را جهت اجرای این امور خیر در این شهرستان نداشته اند و برخورد نامناسب و سرد این مسئولین موجب ناراحتی شدید سرپرست و دیگر اعضای گروه شاپرک شهرستان درگز بود.

برای این عزیزان و تمام هنرمندان شهرستان درگز آرزوی موفقیت و بهروزی دارم. حق نگهدارشان باشد.

  • شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۳۲ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی