اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

گوشه و کنار طبیعت زیبای شهرستان درگز

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۹ ق.ظ

عکاسی های سر کار خانوم الهام شجاعی از گوشه و کنار طبیعت زیبای شهرستان درگز را مشاهده می کنید. لطفا برای مشاهده تصاویر در سایز و اندازه واقعی آنها روی تصویر مورد نظرتان کلیک کنید





پارک ملی تندوره   زنگلانلو   پیرزنی تنها در گلخندان درگز 

  پارک ملی تندوره      

  • سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۹ ق.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۲)

  • امید ابراهیمی
  • با سلام هیچ گونه پیامکی رو چه از طریق سایت یا ایمیل دریافت نکردیم .... اما باشه اشکال نداره این فایل رو میتونی تماشاش کنی این Html یا ساختار وبلاگ هستش 
    http://bayanbox.ir/view/8885240950719339337/Html.txt
    ببخش اینو میگم اما اگه میشه شما هم یه فایل از ساختار وبلاگ رو برامون ارسال کنی تا Css و .. رو براتون ارسال کنم
  • امید ابراهیمی
  • سلام داداش بازم مزاحم شدم به بزرگی خودت مارو ببخش یه خواهشی داشتم گفتم باشه قالب رو نمیخوام که عین این باشه اما اگه برات مقدوره و ازت کاری برمیاد فقط ساختار وبلاگت رو برام بفرست یعنی همشو کپی کن تو یه قایل txt?بعد اپلودش کن بفرست در جوابش نمیخوام که عین این باشه یکم تغیرات درش بدم اما اگه خواسی برام بفرستی دریغ نکن چون خیلی لازمش دارم ممنون داداش
    پاسخ:
    سلام منظورت رو نفهمیدم؟
    برای شما پیامی ارسال کردم و اگر ممکنه شما قالبت رو برای ما ارسال بکن و من هم همین کار رو می کنم.
    هیچ ایرادی نداره
    حتما می فرستم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی