اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

دانلود البوم میلکان از فرهاد بزله

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ق.ظ

Farhad Bazleh - Milkan

دانلود البوم میلکان از فرهاد بزله

 لیست اهنگ ها

 

معرکه

 

بهار

 

تیک تیک

 

لالایی

 

دیگه دیگه

 

خواب و خیال

 

دردد ولیم

 

سفر آرزو

 

شکایت

 

بیستون

 

تنهایی

 

وطن

  • پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ق.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۲)

  • امید ابراهیمی
  • سلام داداش من که ساختار وبلاگمو برات فرستادم لطف کن شما هم برام بفرستی .... 2 سه روزیه منتظرم اما ارسال نکردید 

    داداش خواهشا لازمش دارم فقط ساختار وبلاگ رو میخوام. ... برای یه چیز دیگه میخوام نمیخوام کپی کنم از رو قالب سایتت ممنون از لطفت داداش
    پاسخ:
    شما قالب سایت من رو می خواید اما قالب سایت خودتون رو ناقص فرستادید؟!!!

    این رفتارها دیگه چیه؟ من پشیمون شدم و تمایلی به دریافت قالب شما ندارم و قالبی هم نمی فرستم.

    موفق باشید
  • امید ابراهیمی
  • سلام من که ساختار وبلاگمو برات فرستادم اگه میشه الان شما هم تو یه نظر از ساختار وبلاگتون رو برامون بفرست داداش واقعا لازم دارم اگه میشه الان بفرسات منظرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی