اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

گول دنــــیا را مخور

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۱، ۰۲:۳۳ ب.ظ
گول دنــــیا را مخور

ماهیــــان شهــــر مــــا از کوســــه ها وحشی ترند

بــــره های این حوالی گــــرگــــها را میدرند

ســــایه از ســــایه هراســــان

در میــــان کوچــــه ها

زنــــده ها هم آبــــروی مرده هــا را میبرنــــد

  • يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۱، ۰۲:۳۳ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۱)

  • ♥ஜ♥ ♥.•`دل نـوشــت های پسر شمالی´•.♥ ♥ஜ♥
  • ســـــــــلام

    باز هم دلتنگی ، باز هم گریه های شبانه ام

    یه عاشق غمگین ، در حسرت شبهای بی ستاره ام

    سخت دلتنگم ، سخت بیقرار و بی تابم ...
    ────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) _
    ──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥)
    ─(♥)████████(♥)████████(♥)
    ─(♥)██████████████████(♥)
    ──(♥)████████████████(♥)
    ────(♥)████████████(♥) __
    ──────(♥)████████(♥)
    ────────(♥)████(♥) __
    ─────────(♥)██(♥)
    ───────────(♥)

    کجاست شانه های گرم و مهربانت ، تا گریه کنم ؟

    کجاست آن لبخندهای عاشقانه ات تا باز هم دیوانه شوم ؟

    چرا دیگر درد دلی برای گفتن با من نداری ؟

    چرا اشکهایت را از من پنهان می کنی و حرفی برای گفتن نداری ؟

    چرا قلب عاشقم را در انتظار چشمانت می سوزانی ؟

    آنقدر دلتنگ چشمانت هستم که نمی توانم در هیچ چشم دیگری نگاه کنم ...

    آنقدر بیقراره وجودتم که هیچ اتفاقی ، دل غمگینم را شاد نمی کند

    برای گریستن ، شانه هایت را کم دارم

    شانه هایی که بارها و بارها در خواب و خیال ، تکیه گاه دل عاشقم بود

    برای عاشقی ، نگاههای زیبایت را کم دارم

    نگاههایی که تنها دلیل زندگی و عشقم شد

    چرا دیگر برای غصه ها ، اشکها و دلتنگی هایم جوابی نداری ؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی