اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

مسابقات اسب سواری در روستای حاتم قلعه درگز

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۴۷ ق.ظ

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان درگز گفت: مسابقات اسب سواری در روستای حاتم قلعه این شهرستان در روز 14 شهریورماه سال جاری برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، علی لطفی گنابادی با بیان این مطلب افزود: این مسابقات با حضور 23 اسب سوار از شهرستان های مشهد، درگز، نیشابور، قوچان، تربت جام و کلات برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مسابقات اسب سواری پیش رو در مواد یرقه و تاخت انجام می شود.
رییس اداره ورزش و جوانان درگز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعداد ورزشکاران رسمی ثبت شده این شهرستان در سال جاری گفت: تعداد 1600 نفر در حال حاضر به صورت رسمی در رشته های فوتبال، والیبال، فوتسال، دو و میدانی، کشتی آزاد، کشتی باچوخه، تکواندو، کاراته، جودو، کونگ فو، ووشو، تنیس روی میز و کبدی در حال فعالیت هستند و در همگی این رشته ها شهرستان درگز در لیگ استان نماینده دارد. 
لطفی گنابادی درباره پروژه های عمرانی- ورزشی در حال اجرای شهرستان درگز بیان کرد: اتمام کاشت زمین چمن شهرستان درگز در دو هفته آینده و بهره برداری از جایگاه ورزشکاران، سالن ورزش های رزمی، خانه شطرنج و مهمانسرای این شهرستان در چند ماه آینده از مهمترین این پروژه ها می‌باشد

  • دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۴۷ ق.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی