اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

رهی به سوی سقوط...

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۱۷ ب.ظ

یک موجودی که در اعمال او دروغگویی، تظاهر، ریاکاری و فریبکاری پیداست.  1. یا باید ذاتش خراب باشد و جز دروغ نتواند  2. یا باید چیزهای فراوانی برای پنهان کردن و شرمندگی داشته باشد  3. ویا کلا موجود پوفیوزی باشد.

رفتارهای سراسر تحریف و دروغ و ناامیدی در صداوسیما و دیگر تریبون های دولتی، سانسور و فیلترینگ و رد انواع جوازها در دولت؛ تبلور هر سه گزینه بالاست.

چگونه انتظار دارند آبرویی پیش مردم و به خصوص قلب و روح پاک جوانان داشته باشند وقتی به راحتی تحریف می کنند و دروغ می گویند و حذف و سانسور را درمان هر اعتراضی می شمارند؟

واقعا چه دلیلی داشت سخنان رئیس جمهور مصر اینگونه تحریف شود؟ چه برخوردی با مسئولان این امر شد؟ جواب ذهن های معترض و دل های ناامید و آبروی رفته چیست؟ آیا بصیرتی که مقام معظم رهبری به همه ما سفارش کردند اینگونه اجرا می شود؟ بصیرت با فریب اتفاق می افتد یا با صداقت؟ مردم با راستگویی و منافع خود همراه می شوند یا با دروغ و تحریف؟

اینگونه رفتارها حقیقتا ناامید کننده است!

  • پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۱۷ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۱)

دل هممون خونه ازین کارا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی