اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

عبدالله حاتمیان نماینده درگز شد

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۰۹ ب.ظ

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا- منطقه خراسان، براساس اعلامیه فرمانداری شهرستان درگز از کل آرای ماخوذه صحیح شهرستان درگز عبدالله حاتمیان با 11 هزار و 880 رای حائز اکثریت آرا برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی دوره دهم شد.

همچنین حسن رزمیان مقدم با کسب 9956 رای و حسین محمدزاده با کسب 9162 رای پس از وی به ترتیب آرای بیشتر را کسب کردند، اما از رسیدن به بهارستان بازماندند.

در انتخابات خبرگان رهبری درگز آیت‌الله هاشمی شاهرودی با 19 هزار و 794 رای، آیت‌الله حسن عالمی با 18 هزار و 818 رای، آیت‌الله سیداحمد حسینی با 17 هزار و 755 رای، سیداحمد علم‌الهدی با 17 هزار و 479 رای، آیت‌الله سیدمجتبی حسینی با 14 هزار و 176 رای و آیت‌الله علی قربانی با 12 هزار و 606 رای اکثریت آرا را برای ورود به مجلس خبرگان کسب نمودند.

مرتضی حمیدی، فرماندار درگز، پس از اعلام نتیجه انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در فضایی کاملا بدون هرگونه تنش و در کمال صحت و سلامت برگزار شد.

  • چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۰۹ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی