اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

مدیر آموزش و پرورش درگز گفت: امسال بدترین شرایط مالی را در طی 37 سال گذشته تجربه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، پیام پاکدل  در مراسم گرامیداشت روز معلم که صبح امروز در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: آموزش و پرورش یکی از مهمترین بسترهای اجتماعی است که نقش مهمی در پیشرفت علمی و رفاهی هر جامعه دارد و در توسعه امور مختلف جامعه نظیر مذهب، اقتصاد، سیاست، علم و فرهنگ بسیار تاثیرگذار است.
 
وی افزود: دبستان مهمترین دوره تحصیلی دانش‌آموزان محسوب می‌شود و در واقع آینده کشورهاست و به دوره دبستان هر جامعه‌ای که بنگریم، می‌توانیم به آینده آن جامعه پی ببریم.
 
پاکدل در ادامه افزود: وضعیت اقتصادی آموزش و پرورش مناسب نیست؛ زیرا به هر دانش‌آموز درگز مبلغ بسیار ناچیزی در یک سال تحصیلی تخصیص یافته که پاسخگوی هزینه‌ها نیست و انتظار داریم که والدین دانش‌آموزان و خیرین شهرستان برای فراهم کردن امکانات تحصیلی فرزندان خود به مدارس شهرستان مراجعه و از خانه دوم فرزندانشان حمایت کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش درگز از نظر مالی در 37 سال گذشته بدترین شرایط را تجربه می‌کند که امیدواریم با همراهی والدین دانش‌آموزان و حمایت خیرین، در وضعیت نسبتاً مطلوبی قرار بگیریم.
 
گفتنی است؛ در حال حاضر جمعیت دانش‌آموزان حوزه شهرستان درگز، به جز منطقه نوخندان 14 هزار نفر است.
  • سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۱)

بیش از نیم ساعت است با مدیر مدرسه نرگس تماس میگیرم وصل میکنه بدون پاسخ قطع میکنه من نمدونم اینها کی هستن که خودشون را میگیرن وجواب نمیدن 4ماهه دانش آموزی به مشهد منتقل شده ولی حذفش نمیکنن جواب هم نمیدن 09151085620
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی