اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی و برکات عظیم نگاه راهبردی و دور اندیشانه حضرت امام خمینی (ره) نسبت به محیط منطقه‌ای و جهانی و نیازهای اساسی و حیاتی جهان اسلام به شمار می‌رود.

روزجهانی قدس، نماد تقویت فرهنگ بی امان مبارزه با صهیونیسم جهانی و روز حمایت  بی دریغ از مردم ستمدیده و رنج کشیده فلسطین و همه ملت های مظلوم و تحت ستم جهان می باشد و به عنوان میراث و یادگار حضرت امام (ره) آن مجتهد و رهبر متقی ، روز بیداری امت اسلام، و اینک روز نمایش قدرت سرزمین عزیزمان ایران است، تجمع روز جهانی قدس در سراسر دنیا امروزه بعنوان نمادی برای یک عزم جهانی در جهت عدالت خواهی و آزادی طلبی ملت ها تبدیل شده است، در این روز دشمن صهیونیستی برخود خواهد لرزید و افکار عمومی جهان از پیش بر ماهیت ضدبشری آن پی خواهد برد.

روز قدس، روز آزمون بزرگ و مهم امت پیامبر اعظم (ص) و یکایک آزادیخواهان و ظلم‌ستیزان عالم است. این روز را می توان تبلور شعله‌های بیداری، مجاهدت و آزادیخواهان مسلمان و همینطور پشتوانه ای سربلند برای مجاهدان جبهه مقاومت علیه صهیونیست بین‌المللی دانست.

راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و پیام ما در این راهپیمایی تقویت روحیه مقاومت، ‌استقلال‌خواهی و استکبارستیزی و وحدت همه گروه‌ها در امت توحیدی مسلمان است.

حامیان دولت تدبیر و امید و جبهه اعتدال در شهرستان درگز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه مسلمانان و ملت فهیم شهرستان محروم درگز همه همشهریان گرامی را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کند. به امید آزاد سازی قدس شریف و افراز هرچه بیشتر پرچم عدالت خواهی و ظلم ستیزی

جبهه اعتدال شهرستان درگز

شورای حامیان دولت تدبیر و امید شهرستان درگز

  • پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۳ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۱)

  • چاپ مقاله
  • لطفا مطالب قدیمی رو باز بینی کنید ، حیف سایت شماست که با مطالب قدیمی عملکرشو نشون بده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی