اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

درمان ایدز توسط یک مسلمان کشف شد


شیخ عبدالمجید الزندانی در سال 2005 درمان دو گروه از بیماران مبتلا به ایدز را آغاز نمود 

عبده عایش - صنعا


داعی یمنی شیخ عبدالمجید، موفق به ثبت اختراع داروی بیماری ایدز در سازمان جهانی ویپو، وابسته به سازمان ملل متحد گردید. وی گفت داروی مذکور آماده ی تولید انبوه می باشد، ولی در حال حاضر به دنبال کسب حمایت از اختراع خود در 185 کشور جهان می باشد.


شیخ الزندانیالزندانی در مصاحبه ای اختصاصی که شب پنجشنبه توسط شبکه الجزیره به طور مستقیم پخش گردید، بیان داشت که او تنها در جهان کسی است که ادعا می کند دارویی که اختراع کرده است که می تواند ویروس عامل بیماری "ایدز" را از بین ببرد. او این موفقیت را در ابتدا به لطف و فضل الهی و سپس به تخصص و مهارتش در پژوهش حول معجزات علمی اسلام و بهره گیری از طب نبوی می داند و یاور دارد که خداوند متعال وی را در اختراع این دارو یاری داده است.


او خاطر نشان ساخت که از 25 سال پیش با مشارکت هیئت اعجاز علمی عربستان سعودی، که خود که آن جا فعالیت می نماید، تحقیقات پیوسته ای را در مرکز تحقیقات طب نبوی، وابسته به دانشگاه الایمان در صنعا که تحت ریاست وی می باشد، برای رسیدن به علاج و درمان ایدز آغاز نموده است.


وی افزود: "ما توانسته ایم با ادله ی آزمایشگاهی اثبات نماییم که دارویی را در اختیار داریم که ویروس ایدز را از بین می برد. ما این دارو را مطابق پروتکل های علمی برای حصول اطمینان از موثر بودن دارو آزمایش کرده ایم. بعد از آزمودن دارو بر روی حیوانات معلوم گردید که میزان سمی بودن دارو صفر می باشد.


آزمایشات درمانی

الزندانی ادامه داد: "در سال 2005 کار درمان دو گروه را آغاز کردیم. گروه اول شامل 13بیمار ایدز بود و درمان آن ها به مدت یک سال به طول انجامید و از میان آن ها ده نفر معالجه شده و بهبود یافتند و سه نفر دیگر نیز میزان ویروس ایدز در آنان کم تر شد. گروه دوم شامل 25 بیمار بود که 13 نفر از آنان بهبود یافتند. "





وی اشاره نمود که نمونه ها را به یک آزمایشگاه در آلمان ارسال می کرد و در آخرین معاینات نمونه خون 23 بیمار نتایج آزمایشگاهی مربوط به آنان از بیمارستانی در اردن که دارای تجهیزات آزمایشگاهی تعیین وجود یا عدم ویروس ایدز در خون می باشد، دوازده روز پیش به دست وی رسیده است و در شش مورد ثابت شده که نتیجه منفی (تعداد ویروس صفر) بوده و در بقیه ی موارد نسبت تعداد ویروس در خون آن افراد کم تر شده و لازم است معالجه استمرار یابد.


الزندانی از اقدام وزارت بهداشت یمن در گرفتن نمونه خون ده بیمار مبتلا به ایدز از دو گروه معالجه شده و ارسال آن ها به کشور مصر و آزمایشگاه های نیروی دریایی آمریکا که سازمان جهانی بهداشت (WHO) آن ها را آزمایشگاه های مرجع در خاورمیانه می شناسد، خبر داد.


او تاکید کرد آزمایشگاه نیروی دریایی ایالات متحده ده نمونه ی مذکور را با استفاده از (PCR) آزمایش نموده که نشان می دهد که آیا ویروس ایدز در آن ها وجود دارد یا خیر. این آزمایشگاه پاسخ رسمی را به وزارت بهداشت و درمان یمن فرستاده و در آن عنوان نموده که چهار نمونه خون دارای نتیجه ی منفی، یعنی بدون ویروس ایدز در آن ها، بوده، با آنکه اشخاص مذکور به مدت یک سال کامل مصرف داروها را قطع کرده بودند.


الزندانی بیان داشت: "من گواهی آزمایشگاه های نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا، مورد تایید و اعتماد سازمان ملل متحده و سازمان بهداشت جهانی، را دارم که حاکی از عدم وجود ویروس ایدز در 4 مورد از افراد تحت درمان بیماری ایدز توسط ما می باشد. وزارت بهداشت و درمان یمن که خود این نمونه ها را ارسال نموده نیز در جریان امر می باشد."


سپس الزندانی افزود که وی تحقیقات علمی این کشف را به سازمان جهانی (WIPO) ارائه نموده که آن ها نیز آن را در اختیار کمسیون تحقیقات سازمان نهاده اند. همچنین تحقیقات مذکور به مدت 18 ماه در سایت های پزشکی سراسر جهان انتشار یافته است. وی بیان داشت که پیش تر به جستجوی اختراع درمان گیاهی جهت از میان بردن ویروس ایدز پرداخته بود تا مطمئن شود شخص دیگری این تحقیقات را صورت نداده که کسی در این زمینه کار نکرده بود.


او تاکید کرد که سازمان Webo، تحقیقات وی را به گروهی از محققین برای بررسی و مطالعه ی آن محول ساخت و گروه مذکور اذعان داشت که این دارو شایستگی تولید انبوه را داشته و برای درمان بیماری ایدز مناسب می باشد.





درمان بیماری قلبی

عبدالمجید الزندانی همچنین از کشف یک دارو برای نارسایی ماهیچه ی قلب خبر داد و تایید کرد که وی ده مورد از بیماران مبتلا به نارسایی عضلات قلبی را با مدت درمان یک یا دو ماه معالجه نموده است.


او توضیح داد که معالجه ی بیماری نارسایی عضلات قلبی معمولاً نیازمند انجام عمل جراحی یا عمل پیوند قلب می باشد، اما وی تاکید نمود که درمان او نیازی به هیچ نوع عمل جراحی ندارد.


لازم به ذکر است که الزندانی در سال 2005 در مصاحبه با خبرنگار الجزیره عنوان کرده بود که در حال انجام مطالعات منظم و اکتشافی برای درمان ایدز می باشد و همان موقع تاکید کرد که وجه تمایز این دارو نابودی سریع و بدون عوارض جانبی ویروس ایدز در خون می باشد.


او در مورد نوع دارو بیان نمود که گیاهی بوده و تست های آزمایشگاهی بر روی آن در کشورهای اردن و آلمان صورت پذیرفته است. وی اشاره کرد که برخی از بیماران تحت درمان ایدز یمنی و برخی از خارج کشور یمن می باشند.


منبع: الجزیره

  • دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۵۷ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی