اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

نماز هوایی - این مطلب تنها جنبه طنز داره

نماز هوایی

اقا من اجنبی ، من وطن فروش، من پول میگیرم از امریکا برا این پست ها، من کافر اما اخه تو هواپیما؟؟؟ قبله!!!؟؟؟ امریکا!!! مکه؟؟!! کره زمین؟؟!! گردی!؟؟ خدا؟؟! جاذبه!! گردش زمین!! سال ماه...

نه احتمالا من یه اشتباهی دارم میکنم.

از من نشنیده بگیرین اما اون اخریه کلا رو به اونور داره میخونه..... فکر کنم همزمان با هواپیما داره به سمت قبله می چرخه!

  • سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۱۵ ق.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۷)

ممنون از سایتتون.عالی بود
هر چی بشه بهتر از 24 ساعت بی نمازیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اصلا هماهنگی بین ایت الله های موج میزنه واقعا!!!!!
حتما اون نفر اخر طبق گفته ایت الله گلپایگانی داره چهار جهت هم میخومه!!!
ولی خرابه خلوصه نیتی که تو چهره هاشون موج میزنه ام
من کاری به این آقا ندارم ولی خوبه که یکم مطالعه داشته باشید!


آیة الله خامنه ای

جواب:در هواپیما مى‌توان این دو را مراعات کرد و نماز خواندن با مراعات قبله و طمأنینه صحیح است.

آیة الله مظاهری:
جواب:اگر مجبور باشد به هر نحو بخواند صحیح است و قضا هم ندارد.

آیة الله مکارم شیرازی:
جواب:جهت قبله را می توانید از میهمانداران هواپیما سؤال کنید و تکانهای مختصر هواپیما ضرری به نماز نمی زند و اگر ندانند به یک سو نماز بخوانید.

آیة الله روحانی:
جواب:چنانچه وقت وسعت دارد و تمکن دارد که نماز رو به قبله و بقیه شرایط نماز بعد از پیاده شدن از هواپیما به جا آورد و اگر وقت تنگ است باید نماز در هواپیما بخواند بدون طمانینه و اگر جهت قبله معلوم یا مظنون است باید به آن طرف بخواند و اگر مشکوک است به هر طرف بخواند کافی است.

آیة الله صافی گلپایگانی:
جواب:در صورت امکان به چهار طرف نماز بخواند و اگر ممکن نشد به هر طرف که ممکن است نماز بخواند و در مورد طمأنیه در فرض سوال اگر وظیفه اش خواندن نماز در آن حال بوده اعاده لازم نیست ولی بهتر است.

آیت الله شا هرودی:
جواب : در عصر حاضر برای اداء نماز چنانچه در تنگی وقت باشد می توان قبله را بدست آورد چون از خلبان و کمک خلبان می توان پرسید

وطمأنینه نیز حاصل می شود
دوست محترم و اهل فکرم
با سلام به پیوست فراخوان مسابقه داستانک بشارت فجر تقدیم می شود با توجه به استعداد درخشان جناب عالی و مخاطبان شما از جناب عالی برای حضور دعوت می نماییم. موضوع کلی انقلاب اسلامی است اما دوستان می توانند در موضوعات انقلاب اسلامی ، بیداری اسلامی و امام خمینی(ره) ، شهیدان و موضوعاتی که با انقلاب اسلامی مرتبط است داستانک ارسال نمایند.آخرین مهلت ارسال آثار:۳۰ آذر ۱۳۹۱/نشانی برای ارسال آثار: besharatfajr@mihanmail.ir امیدواریم شما را در گیلان ببینیم.
4
گل گفتی
دردمون یکیه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی