اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

احمدی نژاد آن حرف را نگفت...

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۳۷ ق.ظ

فضا را برایتان فوق العاده مه آلود می کنند...

تحریف ها و توهین ها به شعور ملت در رسانه های حکومتی و ضد حکومتی!!! آیا سیاست مداران - رسانه ها و مدیران آنها ملت ایران را واقعا ملتی نفهم شناخته اند؟

جدای از توهین هایی که اخیرا و سابقا صدا و سیما و مترجم هایش و خبرسازانش به شعور ملت ایران کردند این اتفاق همیشه در رسانه های دیگر هم اتفاق می افتد اما کمی حرفه ای تر. چند روز پیش کلیپی را بسیار ساده لوحانه در اینترنت و شبکه های ماهواره ای منتشر کردند که در آن وقتی خبرنگار بی بی سی از رئیس جمهور کشورمان می پرسد: آقای احمدی نژاد در مجلس ایران گفته اند که چرا ۱۶۰ نفر از همکاران و فامیل خودتان را از پول بیت المال به امریکا آورده اید... احمدی نژاد پاسخ می دهد: مجلس گه خورده است. بنده خودم وقتی این کلیپ رو دیدم از تعجب چندثانیه میخکوب شدم به صفحه مانیتور اما از اونجا که اینگونه رفتارها از رئیس جمهورمان بعید نیست کم کم داشتم باور می کردم. ترجیح دادم چند روزی سکوت بکنم و چیزی ننویسم تا بلاخره یک کلیپ جدید توی اینترنت منتشر شده از خبرنگار دیگه ای که همزمان از اون زاویه فیلم می گرفته که نشون میده احمدی نژاد به هیچ وجه این حرفها رو نزده و این صحنه سازی از سوی رسانه بی بی سی برای فتنه انگیزی های بیش از پیش این بدبختی مدارها بوده. در آینده راجع به اینکه چرا مردم به راحتی تهمت این رفتار به احمدی نژاد را می پذیرند و باور می کنند و همینطور فتنه های بی بی سی بیشتر منتشر خواهیم کرد



نزدیک به 40 بار شایدم بیشتر با کیفیت بسیار بالا(هم صدا و هم تصویر) بازپخش کردم تا واقعا بفهمم موضوع از چه قراره! 

ابتدا تصویر را خوب ببینید : http://www.youtube.com/watch?v=8c0Z5FWOSMs  

چند نکته در این فیلم قابل توجه هست :

1. حالت صورت ایشون وقتی میخوان اون جمله رو بگه خوب توجه کنید ؛ 99 درصد نزدیک به کلمه "آخ" هست که در ادامه واژه "س" به آن در ادامه اضافه میشه . . . 

و کلمه خ دوبار تکرار میشه که با اون جمله تهمت زه شده کاملا متفاوته! ضمن اینکه بعد از اون جمله کلمه دست نیز در ادامه گفته میشه! (که همان سین بود که در بالا گفتم)

پس از ده ها بار گوش دادن با صدای فوق العاده بالا و نویز گیری شدید کلمه نهایی ایشون میشه " آخ آخ از دست مجلسی ها !" که واژه مجلسی ها در آخر کلمه ایشون بسیار ضعیف گفته میشه!

2. به واکنش دو خبرنگار توجه کنید که در قبال اون جمله زشت هیچ واکنشی نشون نمیدن! آیا حتی 1 درصد هم نبیاد تعجب کنن که رئیس جمهور یک کشور از این ادبیات استفاده کرده باشه؟ در حالی که خانوم خبرنگار جدای شنیدن این حرف دغدغه اصلیش نیامدن آقای رئیس جمهور برای مصاحبه است! در حالی می توانستند آن دو خبرنگار واکنش های دیگری داشته باشند در طی صحبت ها یکدیگر !؟

قضاوت با خودتان . . . 

  • شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۳۷ ق.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی