اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

دو خبر از شهرستان درگز در مهرماه سال جاری

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۴۶ ب.ظ

به مناسبت روز جهانی سالمند؛ مسابقات ورزشی پیشکسوتان شهرستان درگز برگزار می شود...


روز سالمند در شهرستان درگزمسابقات ورزشی پیشکسوتان شهرستان درگز به مناسبت روز جهانی سالمند برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان درگز گفت: مسابقات فوتبال و والیبال پیشکسوتان بالای 50 سال درگز در سالن ورزشی تختی این شهرستان برگزار خواهد شد.
علی لطفی گنابادی افزود: همچنین در ادامه این برنامه ها در روز 14 مهرماه شاهد رقابت دوستانه تیم‌های فوتبال پیشکسوتان درگز و بجنورد در استادیوم مالک اشتر درگز خواهیم بود.
وی اظهار داشت: در این هفته دیوار سنگ نوردی شهرستان درگز در سالن تختی افتتاح خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان درگز در ادامه از اعزام 10 کشتی گیر نونهال درگزی به مسابقات چند جانبه دوستانه کشتی نونهالان در شهرستان تربت جام خبر داد و بیان کرد: این مسابقات به مناسبت بزرگداشت هفته سلامت در روز جمعه 14 مهرماه برگزار خواهد شد.
لطفی همچنین از برگزاری هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال استان خبر داد و اظهار داشت: در این مسابقات تیم اتحاد درگز روز پنجشنبه13 مهرماه میهمان تیم فوتبال امید پیام مشهد خواهد بود.
وی در پایان با اشاره به برگزاری هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال استان گفت: پنجشنبه13مهرماه نیز تیم فوتسال شاهین درگز میهمان نماینده فریمان و جمعه 14مهرماه تیم فوتسال عدالت درگز میزبان نماینده شهرستان تربت جام خواهد بود

 

 

سقوط کارگر درگزی به قنات قدیمی...

سقوط کارگر درگزی در چاهیک کارگر حدوداً ۵۰ ساله که در ساختمان در دست احداث زندان جدید درگز مشغول به کار بود، هنگامی که قصد هواخوری در اراضی اطراف زندان را داشت به یک قنات فرسوده قدیمی سقوط کرد. در پی این حادثه همکاران وی لحظاتی به جستجوی این کارگر پرداختند و پس از یک ساعت متوجه صدایی از ته قنات شدند. آنان بلافاصله موضوع را به اطلاع مأموران آتش نشانی درگز رساندند و مأموران در محل حضور یافتند و با استفاده از امکانات موجود موفق شدند این کارگر را از مرگ حتمی نجات دهند. یکی از مأموران آتش نشانی درگز با اعلام این خبر گفت: این فرد از ناحیه کتف و سر و صورت و سایر نقاط بدن به شدت آسیب دید که پس از نجات از قنات در بیمارستان درگز تحت مداوا قرار گرفت. امین واحدی افزود: سقوط به عمق قنات ۱۶ متری خوشبختانه با زنده ماندن این کارگر به خیر گذشت اما از کارگران می خواهیم هنگام کار شرایط ایمنی را رعایت کنند تا دچار چنین اتفاقاتی نشوند.

  • شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۴۶ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی