اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

گاردل ها در گردنه های تیوان نیاز به رسیدگی و تعمیرات دارند

     در خیلی از نقاط جاده درگز دیده شده است محافظ ها و یا همان گاردل های کنار جاده یا شدیدا صدمه دیده اند و یا کلا از بین رفته اند. در صحبتی که با یکی از کارمندان اداره راه داشتم نگران بود که زمستان امسال در یخبندان های گردنه های تیوان حوادث تلخ و روزهای بلاخیزی را تجربه کنیم.

جاده درگز به قوچان مشهد - گردنه های تیوان

در طول سال ماشین های سنگین و وسیله های نقلیه مختلف در تصادفات، لغزش ها و اتفاقات دیگری که افتاده است بارها موجب صدمه دیدن گاردهای محافظ کنار جاده در پیچ های خطرناک جاده درگز شده اند. تعمیر نشدن این گارد ها در برخی موارد موجب این نگرانیست که در زمستان و یخبندان هایی که بارها تجربه کردیم موجب شود این امکان وجود داشته باشد که ماشین ها به راحتی به سمت دره لغزش داشته باشند و چنانچه این تعمیرات صورت نگیرد سقوط به سمت دره برای ماشین های مسافر در یخبندان ممکن است.

امید است مسئولین محترم اداره راه درگز و دیگر مدیران مسئول مربوط، فکری به حال امنیت جاده درگز داشته باشند.

بنده خودم در جاده های بسیاری رانندگی کردم و یا مسافر بودم حقیقتا خدمت رسانی که در زمستانها به مردم درگز می شود کم نظیر است. و جای تشکر دارد. اما وضعیت این گاردل های صدمه دیده واقعا نگران کننده است.

  • سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۲۳ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی