اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار شهرستان درگز | Dargaz City News

شهرستان درگز در شمال شرق ایران و دارای طبیعتی زیبا و بکر است که تاریخی کهن و با ارزش دارد

اخبار اخیر شهرستان درگز در سایتها و خبرگزاری ها

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۴:۰۳ ب.ظ

حسین محمدزاده: جاده ارتباطی درگز به سبزوار نقش مهمی در اقتصاد دارد 

حسین محمدزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب اظهار کرد: پروژه جاده ارتباطی درگز- سبزوار از طریق ارتفاعات الله اکبر قطعا به‌دلیل عبور از ارتفاعات دارای سختی فراوان بوده و ناگزیر از اجرای سازه‌های خاص استفاده می‌شود.

عضو کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نکات مهم در قبال تعیین و تصویب مسیر، در ابتدا تامین حداقل ضوابط احداث بزرگراهی بوده و قطعا بحث احتراز از واریانت‌های پر هزینه و آفتاب‌گیر بودن مسیر و اساساً ایمن بودن مسیر در همه فصول سال و سهولت اجرا باید مبنای تصمیم‌گیری ساخت این پروژه عظیم باشد.

 

اولین همایش تخصصی با رویکرد آموزشی با نام سنگنورد در خراسان رضوی به میزبانی شهرستان درگز در مجموعه ورزشی تختی برگزار گردید

گروه سنگنوردی درگز

این همایش با حضور 23 نفر از آقایان و 10 نفر از بانوان استان در روزهای 16 و 17 آذرماه زیر نظر 7 نفر کادر اجرایی (مربیان و مدرسین) برگزار شد. سرپرستی کل برنامه به عهده محمد خورشیدی (مسئول کارگروه صعودهای ورزشی استان) و سرپرست فنی برنامه به عهده آقای جواد کریم پور بود. سایر مربیان عبارت بودند از: آقایان جواد ولی نژاد، احمد ابراهیمی، علی حسین پور، خانمها: ملیحه و ثمانه حسینی که آقای کریم پور را در هر چه بهتر برگزار شدن همایش کمک می کردند.

لینک منبع خبر

 

فعالیت های صورت گرفته توسط کتابخانه عمومی درگز در هفته کتاب

همزمان با گرامیداشت بیستمین سالروز هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران، مراسم جشن کتاب توسط اداره کتابخانه های شهرستان درگز، با حضور فرماندار این شهر و دیگر مسئولان برگزار در سالن همایش های مجتمع فرهنگی آستان قدس درگز برگزار شد. حسین زاده ، رئیس اداره شهرستان ضمن تبریک و خوش آمدگویی به مسئولین و شرکت کنندگان، به اهمیت و جایگاه فرهنگ مطالعه مفید در جامعه اشاره نمود و در ادامه فعالیتهای صورت گرفته در کتابخانه های عمومی شهرستان درگز را تشریح و گزارش جامعی را از عملکرد کتابداران را ارائه نمود. در پایان مراسم نیز کتابداران ، خادمان فرهنگی و اعضای برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

بازدید مدارس در هفته کتاب از تمام کتابخانه ها

درهفته کتاب بیش از 30 گروه دانش آموز از مدارس مختلف و مهد های کودک از کتابخانه های سطح شهرستان بازدید نمودند، و از نزدیک در جریان نحوه خدمات دهی کتابخانه ها به اعضا، نحوه عضویت در شبکه کتابخانان حرفه ای، نحوه جستجو و استفاده از سامانه پیام مشرق قرار گرفتند.

سایر فعالیتهای صورت گرفته

1-آذین بندی کتابخانه های عمومی سطح شهرستان درگز و پذیرایی از ارباب رجوع

2- ارسال بخشنامه عضویت در مدارس و ادارات

3- شرکت کتابداران درگز در روز 19 و 26 آبان ماه در نماز با شکوه جمعه

4- برگزاری نمایشگاه کتاب

5- مسابقه نقاشی پیش دبستانی ها

6- دیدار با امام جمعه محترم شهرستان

  • چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۴:۰۳ ب.ظ
  • کیانوش انصاری

نظرات  (۱)

  • امید احمدی
  • سلام دوست عزیز وبلاگتون مفید بود و ازش استفاده کردم.. منم با روانشناسی ومشاوره آپم...خوشحال میشم مهمان من باشی....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی